Sminkdocka....

Ebba har hittat en ny kompis..Sminkdockan!!!!  Åh, hon älskar att pilla dockan i håret och sätta upp toffsar osv...Hon e så jäkla söt när hon leker...Kan sitta hur länge som helst och bara studera henne...Underbart!!!!

Imorse var hon så mysig...ville inte skicka henne till dagis...Älskar mornarna :)..
Idag är det bara två veckor kvar tills hon blir 2år, och idag är det bara 2 veckor och en dag tills morfar och gammel farmor och gammel farfar kommer på besök :)...Ser vi mycket fram emot..

Ha entrevlig torsdag alla..

Puss och kram!!





















Kommentarer
Postat av: mormor

ÅÅH, blir man så ompusslad så får du gärna ta hand om mitt hår också när jag kommer stumpan.....ser fram imot klappen och pussen. Längtar så jätte...jätte mycket efter er...men nu ses vi snart puss puss

2009-10-01 @ 09:24:59
Postat av: Anonym

2009-10-01 @ 13:08:51
Postat av: madde

SÖT SOM SOCKER::::

2009-10-06 @ 19:47:38
Postat av: Sara & Sixten

Så söt Ebba är! Gratulera hennen från oss på sin 2-årsdag! Vi ser fram emot att komma hem till er i nästa vecka, det ska bli så mysigt att äntligen träffas! Jag hör av mig i början på nästa vecka. Om du vill kan du kolla in min (Sixtens) blogg: www.sixtenjustus.blogspot.com Sköt om er! Kram

2009-10-15 @ 07:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0