Morgonstund har guld i mun....

Japp då var man här igen....klockan ringde på 0500 som vanligt när man har prov :)...Skönt sen när det är över..Denna terminen har jag verkligen ändrats på skolans rutiner mot hur jag hade det förra terminen...Då plugga jag jämt och innan det var prov var det katastrof...Men nu...nu har jag fått in det..Ställer inte alls lika höga krav på mig, jag tar det som det kommer...Igår kväll var jag tillochmed att tränade kick boxning:)..Fy satan vad jag kommer ha ont i kroppen imorgon, och då ska jag på det igen för då är det stepp...Härlig härlig...Det ska kännas att man lever....

Åh, nu är det inte långt kvar innan man får träffa sin familj...Sen blir det en hel månad med mysligheter :)
Har funderat på vad vi ska köpa till snäckan i 2 års present...Jag vill att hon ska få en säng, men hur roligt är det för en 2 åring!!!  Jag får se vad jag ska hitta på.....

Nästa vecka har jag det lungnare än lugnast...Ska äntligen passa på att träffa lite kopisar...Onsdags lunsch och måndags bio är redan bokade :)...
Så om det är någon där ute som har lite extra tid så bara hör av er så träffas vi :)...Kram på det!!


Ha en trevlig onsdag alla...puss och kram..


Bilder från gårdagens mys i trädgården :)












Kommentarer
Postat av: mormor

ÅH vad vi längtar efter er! Nu är mormor hemma igen efter smålandsresan. Vi har haft det skönt men vi har inte hittat så mycket svamp där nere. Snart ses vi,det ska bli sååååå roligt. ha det bäst puss puss

2009-09-23 @ 17:37:24
Postat av: farmor

du är lika fin och glad i Pipi tryan som Sophie (faster)var det lyser om dig gull ungen min Puss.

2009-09-24 @ 21:23:43
Postat av: farmor

Far-mor stavade lite fel eller, det skulle vara Pippi och tröjan .KRAM

2009-09-24 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0