Mysdag...

Idag efter skolan var jag och honey nere i stan för lite ärende, sen blev det lunch på "farliga" Rhodos...Men ännu har inget av oss dött ;)

Sen blev det eftermiddags mys med gumman min, pappa fick snällt jobba...Åh, vad vi hade det mysigt bara hon och jag...Vad skulle jag göra utan henne!!!

Imorgon blir det först loppis sen blir det lite fix i trädgården som avslutas med lite god mat tillsammans med svärföräldrarna :)....Det är don värda efter all hjälp vi får med gumman :)..Tack såmycket...

Nu börjar jag bli trött så nu ska jag ta och runda av lite..

God natt..Puss och kram


Mys














Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Vi tycker det är så roligt att passa Ebba,riktigt mysigt.Det skall bli så gott med middag och en myskväll med kortspel.

2009-09-26 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0