Tisdag...

Idag vaknade jag hur tidigt som helst,typ vid fem...Är pigg som en lärka...Knäckande!!!! Jag får ju igen det senare idag då jag blir sååååå trött. Idag har jag inte tid med det eftersom det står plugga på dagens schema, har ju tenta imorgon. Igen!!!
Fick tillbaka fredagens tenta igår, det är bara till att grattulera mig själv ;) he he
Fast jag är faktist värd höga betyg med tanke på så mycket tid jag lägger ner..Nog pratat om det..

Ebba prinsessan min har kommit i in i en redig trotsperiod, ibland vill man slita av sig allt hår. Men samtidigt så kan hon vara så gosig och mysig...Det en härlig ålder...Nu blir hon ju snart 2 år (15okt), inte långt kvar..Går fort fort fort.

Näe nu ska jag i lugn och ro sitta och surfa runder på nätet med en kopp the..

Hoppas att ni alla får en härlig underbar dag..

Var rädda om er tänk på stt ni är värdefulla!!!

Kram kram






Kommentarer
Postat av: morfar

Grattis Linda vad du duktigt jobbar med provet ! Kul )))

Och vad gulligt med Ebba som ser jätte söta och gulliga tös i foton !



Jättekul att jag och Lindas farfar o farmor kommer ner snart så firar Ebbas förskott 2 år förstås !!



Väl se snart !



Puss kram morfar / pappa

2009-09-22 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0