Då var det över...

För denna gången men vi välkomnar påsken igen nästa år..I år fyllde jag år på långfredagen, det brukar inträffa vart tionde år, tror jag!! Fick massa fina presenter så jag är supernöjd!! Ska ut och shoppa upp mina pengar när jag mår bättre är nämligen sjuk idag..så trist :(

Men som sagt nu är det skönt att det är över..Vågen visar på 1,5 kg + :(...Så nu får det bli nya tag nu är ju snart sommaren här :)..Längtar efter lite värme

Näe nu ska jag ringa till skolan och sjukanmäla mig..

puss på er...

Förberedelser till att bli påskakärring..














Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack för en mysig påskafton hos en kramarom Sophie med familj

2010-04-06 @ 22:03:52
Postat av: mormor

Mormors.vackraste,goaste,bästaste,ljuvligaste,mysigaste,käraste...m.m Ebba!! Är liiiiite svartsjuk på din moster just nu....men bara lite! love you! puss puss

2010-04-07 @ 22:18:08
Postat av: Sara

Stor hon börjar bli :) have a nice day & hoppas Bois losar mohahahaha ;) kram

2010-04-10 @ 10:54:54
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0