Halloj...

Nu har vi kommit hem från en veckas semester på Österlen. Vi har hyrt ett hus där tillsammans med Ebbas farmor och farfar och Kalles syster med familj..Gud vad mysigt vi har haft!! Vi har varit på toselilla, ystads djurpark och en massa annat kul..Vad gör man inte för sitt barn!! Vi landade hemma igår förmiddag. Men jag måste bara säga att det är så gudomligt skönt att sova i sin säng igen när man sovit borta från den ett tag. Vi blir inte långvariga här hemma inte för på onsdag är det dags igen. Då åker vi till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld ons-fre harf bokat ett mysigt vandrarhem som vi ska sova på. Jag längtar såååå och ebba med för den delen. Hon läöngtar till att få träffa pippi, emil och karlsson på taket :)

Vi har en vecka semester till, känns lite konstigt. Den 23:e augusti börjar jag skolan igen, har ju tagir tjänsteledigt året ut så nu ska jag läsa lite fördjupningskurser i demens och utvecklingsstörning :)

Nu ska jag gå och hämta lite kebabpizza...Simma lungt alla :)

Kramizzz

SEMESTER BILDER

Beddinge strand/ Där vi hyrde huset :)















TOSSELILLA

Jag & Kalle ger oss på dödsåket ;)


















LEKLANDET I TRELLEBORG



YSTADS DJURPARK










PÅLSJÖ SKOG MED FARMOR :)




















Kommentarer
Postat av: farmor /farfar

Godkväll Vi tyckte vi hade många mysiga dagar med er alla det är minne som vi bär med oss. God mat,trevligt när vi spelade kort undrar vem som vann glömt det?tack än en gång för allt trevligt vi hade. Kram

2010-08-15 @ 22:14:50
Postat av: Fam Håkansson

Tack för en trevlig vecka hälsa fam vi ses snart kramar Sophie Thomas Daniel

2010-08-18 @ 09:34:49
Postat av: Sara

Jag åkte den & det slutade med att bikinitroserna åkte av ;) Kram

2010-09-17 @ 13:17:15
Postat av: Anonym

Sara: Hi hi hi rena rama låt kameran gå ;)!! Kram

2010-09-17 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0