Gunde Svan

Prinsessan fick ett par skidor i julklapp, vem vet kanske har vi en ny Gunde Svan he he.Själv fick jag mina första skidor när jag var 2 år. Jag var grym ;)!!
Just nu håller Kalle på att tillaga lutfisk med dess tillbehör. För dom som inte gillar det finns det julmat för ett helt kompani. Varflr blir det allti så??!! Var länge sedan man provade lutfisk så det ska bli spännande för jag kommer inte ihåg hur det smakade..

Gissa vad som häner imorgon??!!
-Mellanrean såklart!!!! Ska ut i vimmlet och slåss för liv och död. Ska putsa arbågarna ikväll ;)..Akta er!!!! Måste ha fler tomtar jhu!! Kläderna skiter jag i!!!

Nu ska jag umgås med la familia..

Ha en trevlig kväll

Kram








Kommentarer
Postat av: Sara

Ha söt då :) Bra Linda det ska börjas i rätt tid. Kram

2010-12-26 @ 10:27:19
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: mormor

Våran lilla skidprinsessa!! Du är så duktig Ebba!Skidorna manövrerade du galant! Puss puss

2010-12-29 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0