Jobb & shopping...

Idag har jag jobbat och shoppat...Ebba har fått två ny klänningar och jag blev ett par julklappar rikare. Konstigt detdär, jag var ju färdig med alla klapparna. Men man hittar alltid ett par extra :). Så kul att göra någon glad ju!!
Vi har ett litet problem..Ebba Vägrar ha på sig något annan  än klänning och det får inte vara vilken klänning som helst. Nej, det ska vara riktiga kalasklänningar! Hon har hur mycket fina andra kläder som är helt nya men dom vill hon INTE ha!! Så nu får jag ut och köpa klänningar som tur är fick jag med mig hem två nya idag. Lilla prinsessan, vad gör man inte för dom små liven??!!

Just nu är Ebba och Kalle inne istan. Ebba hade en tid hos tandläkaren sen så skulle dom två lyxa på MC Donald. Vet en som uppskattar det eller kanske två ;).
Senare ikväll när den lilla sover så blir det vuxenmys med film och ostbricka..mumma.. Filmen vi ska se heter The town med Ben affleck..Hoppas den är bra!!

Ha det bra mina vänner

Kramizzz

Dagens köp till hjärtat!!





Kvällens film



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0