Är jag galen??!!!!

Idag var jag ovanligt morgonpigg vaknade halv sex och kunde inte sova efter det. När klockan var sex så beslöt jag mig för att gå upp och städa tvättstugan så nu har jag gjort det och även hunnit kasta in en tvätt :)..Vissa dagar är galna hi hi

Idag så börjar jag inte att jobba förrän klockan två så jag hinner med lite tid för ebba på förmiddagen :), blir kanske lite lek med Hedie och Annsi. Ebba är så mysig nu för tiden (inte alla timmar) det är så underbart, kan längta ihjäl mig efter henne. Fast vissa dagar vill jag bara låsa in mig på toaletten och dra mig i håret och skrika lääääänge. Samtidigt som hon e så mysig så har hon blivit så envis och trotsig. Så fort det är något som hon inte vill göra så säger hon: Mamma jag kan inte jag  har ont imagen,,,Eller om vi är ute och går och hon inte pallar mer så sätter hon sig på marken och säger: Mamma du får bära mig jag är sjuk i benet jag kan inte gå!!! Hon e så påhittig den där lilla damen :)

Åh, på fredag föresten så kommer pappa och familjen ska bli såååååå mysigt, längtar så. Har det lite lyxigt nu för sen den 6 augusti så kommer mamma och uffe. Var ju faktis uppe nästan en vecka i juni och träffa både mamma och pappa så det har blivit varge månad nu. Ska se till att det fortsätter att bli varge månad :)

Nu ska jag gå och städa något annat innan resten av familjen vaknar..Ha entrevlig onsdag på er och hoppas att solen skiner hos er :)

Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0