Ledig..

Idag är jag ledig känns som det var hundra år sen jag var det sist. Uppskattar mina lediga dagar mer nu när  jag jobbar än när jag gick i skolan..

Idag ska jag och Ebba åka och plocka jordgubbar, undrar hur hon kommer att reagera när hon får se så många gubbar...Hon älskar ju jordgubbar :) Ska bli kul. Sen blir det väl det vanliga, att åka till stranden eller någon. Jag undrar om det kommer blir fint väder idag men det återstår väl att se.

Nu gråter lilla Ebba efter mamma där nere så jag ska nog gå ner och pussa och krama henne. Ligger nämligen i sängen och har precis vaknat...

Ha en bra måndag :) Kram





Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina älsklingar! Ha en bra dag...och du Ebba, ät så mycket du orkar av dom goda bären!! puss puss

2010-07-06 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0