Ont i min fot...

Jag är som många vet sjukskriven för att jag har hälseneinflamation/förslitningar i foten..Har överansträngt den mycket :(...Idag har jag haft jätteont och jag som trodde att det var över men men...

Imorgon försvinner det onda för en liten stund för då kommer syster yster och hennes pojkvän weiiiii. Dom ska stanna en hel vecka :) Me like!!!

Ha en trevlig kväll

Puss och kram


Hälseneinflammation

Hälseneinflammation

Hälseneinflammation är i regel relaterad till överansträngning och medför smärtor, svullnad och ömhet i anslutning till senan.

Överbelastningsskador uppstår framförallt inom motions- och idrottsaktiviteter med mycket löpning och hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0