Underbara onsdag..

Idag jobbade jag till klockan ett sen styrde jag bilen raka vägen till dagiset och hämtade min underbara tös..Vi har haft så mysigt idag Ebba och jag. Först åkte vi hem och fikade inne på hennes rum. Där ska man sitta vid hennes bord och äta riktig mat. Det blev pågenlimpa med bregott och leverpastej,riktigt gott. Mjölk till dricka som ska drickas i små hello kitty kaffekoppar hi hi.. Älskar dessa lekar ;)
Efter det ville ebba måla tånaglarna och då fick hon det. Det var första gången faktis och hon kände sig sååååååå fin :)

Sen när vi var färdiga så blev mamma (jag) enormt sugen på glass och eftersom Ebba inte är så svårövertalad när det gäller att handla glass så satte vi oss i bilen och körde ner till havet vid ålabodarna. Där indandla jag en tip top och Ebba en jordgubbs cornetto, fast ebba tappa halva sin så då fick hon min. Måste ha varit ödet (som menar på att jag inte ska ha ngn jäv...la glass) hi hi..Sen gick vi upp till örenäs slott och hälsade på pappsen..Han blev glatt överaskad över att se sin lilla tös :)

Imorgon ska jag prova på ett nytt projekt på mig själv men vad det är återkommer jag om några veckor ;). Bli inte för nyfikna nu ;)..Sen efter det så har jag ytterligare en ledig dag som ska spenderas ihop med min gullunge. Vi ska ha så jäkla mysigt. Blir det sol så ska vi bada och om det är mulet så blir det bio och popcorn :)

Ha en trevlig onsdagskväll :)








Ebbas nymålade tånaglar med dom fina skorna vi handla iDanmark igår.
Värdens kap, dom hade kostat 500 danska kr men sänkt dom till 179 danska kr :)





Puss och kram....

Kommentarer
Postat av: farmor

Så bra att Ebba och har färg ,när hon såg mina trodde hon att jag hadde ont Kram

2010-06-30 @ 22:00:10
Postat av: Bech

Nytt projekt???

Det har väl inget med silvertejp att göra? ;)

Skit i det isåfall, hahahahahhaha!!!!

Puss kram

2010-07-01 @ 20:18:47
Postat av: mormor

Sååå fina tår..och så fina skor....och så världens finaste Ebba!!! Mormors gullegullunge! puss

2010-07-01 @ 22:20:57
Postat av: Madelene

Gud så stor hon har blivit =)

2010-07-04 @ 10:49:40
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0