Förskjuten renovering...

Vi skulle ha gjort vårt kök och byggt ut på framsidan i februari månad, men tack vara all snö och för att tjälen i marken var frysen så är allt framflyttad.. Vi har dock gjort vid våran tvättstuga som blev jättefin..

Men nu när solen börjar att titta fram så ska i väl ändå kunna ta börja våra projekt snart...Vi har två ritnigar på köket som vi velar emellan, men jag tror att vi snart kommit fram till den rätta :)

Nu ska jag röja lite här hemma,,,Få passa på när Ebba och pappa är vid stranden och fikar...

Hej hej



Tvättstugan








Kommentarer
Postat av: angelica

Nu hittade jag äntligen hit.....va fin tvättstugan blev.Allt bra annars? kram

2010-03-15 @ 20:36:37
Postat av: Linda

Angelica: Tack så mycket..Ja vi är nöjda med den har bara lite kvar...Allt bara bra, pluggar och står i..Fika snrt?? Kram

2010-03-15 @ 20:47:51
Postat av: angelica

Hej.ja har förstått att det blir en del pluggande(FB)bra här.Lilla inez växer o frodas...Adrian lugn som en filbunke som tur e.Blir lite stressigt ibland med 2 st...och ett hus som ska renoveras.går sakta men säkert framåt.Klart att vi ska ta en lekfika snart.Bättre att du hör av dig när du har tid-jag är ju hemma.....kram på er

2010-03-15 @ 21:40:51
Postat av: madde

Hej söta ni! hur e det med er? Gud så fin tvättstuga... Helt underbar. Älskar björktapeten :) Kramis

2010-03-16 @ 16:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0