Härlig fredag....

Väntar på att minbubbis och sessa ska komma hem..Vi ska ta en familjetur till väla och ikea ...Måste inhandla lite praktiska saker...
Sen blir det hem för att göra den obligatotiska fredags tacosen som sen avslutas med mys i soffan :)

Imorgon bitti börjas dagen med lördagsfrukost i tågarp hemma hos familjen zaunders/jönsson, kommer bli den bästa frukosten på länge..Sen ska vi blåsa lite på algots annsikte som fått sig en liten törn..

Trevlig fredag på er...

Oj glömde ju att säga att tentan gick bra :)


Min lilla zaunders och jag





Kommentarer
Postat av: Sara S. Esbjörnsson

Så härligt att tentan gick bra! Jag har tänkte flera ggr på dig idag och hoppats att allt skulle gå vägen! Du är duktig Linda! Go girl! Jag hoppas att du får en trevlig helg! Massa kramar från mig!/ Sara

2010-03-19 @ 23:10:53
URL: http://sixtenjustus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0