Körig dag..

I dag har varit en körig dag..Först så vaknar man 05.20 för att göra lite läxor och för att plugga på redovisningen man hade idag om islam...Sen till skolan för att direkt efter det snabbt köra hem och byta om för att sedan åka in till landskrona och jobba... Så jag kom hem för ca: 20 min sen...Trött som en gurka är jag..Har jobbat på kung karl idag..Mycket trevligt :)

Ebba och pappa har haft sin obligatoriska torsdags gymnastik efter det for dom hem till farmor och farfar för att bli serverade middag och nygräddade våfflor...Vissa har det ju bra medans andra sliter ihjäl sig ;)
Själv har man oxå gräddat massa våfflor utan att ta en enda...Fy vad jag är duktig!! Nu ska jag bli ännu mera duktig med kosten och vikten...Gick upp några kilo men är på språng igen..Har bara 1kg kvar till att ha nått min -20kg gräns...Jag kämpar på :)

Nu ska jag slänga mig i soffan med bubbis och bara göra det jag är bäst på: MYSA!!!!

kRAMIZZ


Så här lat blir man hemma hos farmor och farfar ;)


Kommentarer
Postat av: mormor

Myyyyssssiiiiggggtttt!!!!! puss puss!

2010-03-25 @ 22:05:32
Postat av: farmor

Ebba lär farmor att göra sit-ups,men vi blev trötta efter 5.Därför tog vi en paus.

puss.

2010-03-26 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0