En bra dag....

Idag har man haft utvecklingsamtal men denna gången var det inte med ebba utan med mig själv...Fy vad det är jobbigt att komma in ett rum där det sitter  tre lärare på rad så ska man sitta framför och få sin bedömning...Men allt gick strålande :)...Jag ligger på topp fortfarande...Rätt så ledsamt att utbildnnigen slutar till juni, fast jag ska ju faktis plugga andra ämnen en termin till...Har tagit tjänsteledigt hela året ut så det blir fortsatt skola :)..Sen får vi se om det blir ett syskon till Ebba, Kalle har ju velat haft ett länge nu..Det var ett tag förra året som jag var sugen på ett syskon men det liksom kom av sig...Det kommer när det kommer :)

Annars så har dagen sett ut så att jag hämta Ebba efter dagis sen åkte vi ner till havet och kastade sten...Åh, vad hon tycker att det är kul..Efter det så åkte vi till Rydebäck och handlade årets första färska jordgubbar...Ebba klämnde en hel ask..jag och kalle fick dela på en gubbe he he he.....

Nu ska jag surfa lite innan det är dags för Mästarnas mästare och Desperat Housewiv...Puss och kram sålänge....

Åh, sänder en tanke till familjen zaunders speciellt Algot som har sååå ont just nu...Hoppas allt går bra...Krya på dig gubben!!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0