Tack Kerstin :)

Åh så gulliga människor det finns där ute..När jag för ett tag sen var hemma hos min kompis Theres så hade hon fått ett paket av sin mamma. Hon fick en hemmastickad hello kitty mössa till sin dotter, den var sååååå fin. Jag sa det flera gånger till Theres att den var jättefin..Vad händer!! Jo två dagar senare ligger det ett paket i brevlådan till Ebba.. tror ni inte att Theres mamma då har stickat en mössa till ebba också och på två dagar :) :)..Underbara människa..Så tack Kerstin den kommer väl till användning nu :)

Idag ska jag till skolan och vara duktig har ju tenta nästa vecka så idag bir det till att bli lyhörd på lektionen ;)

Puss och kram till er alla...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0