Trevlig Bröllopsresa.....

Allt bra med oss som vanligt hoppas detsamma med er..Har ju inte varit inne på ett tag men ni känner ju mig ;)..Först är jag jätteduktigt ett par veckor sen dött ett tag sen kommer jag igen osv..Det är bara jag liksom....

Hur ser livet ut idag då...Jo då detsamma som förut, inget nytt liksom. Jag har kommit igång med skolan. Läser ju fördjupningskurser på 400 p i utvecklingsstörning...Spännande... Ska läsa året ut sen är det jobb som gäller..

Börjar att återgå i tjänst från och med den 1 januari..Förstå vilken omställning..Har inte jobbat sen 07 eftersom jag varit mammaledig och sen pluggat..Kommer att känna mig som en nybörjare. Nyttigt!!

Nu ska jag återgå till mina studier. Vill bara passa på att önska herr och fru Zaunders en trevlig "bröllopsresa" hoppas att ni får det bra. Ses när ni kommer hem :) Puss puss

och

Kramizz till er andra :)

hej hej

Hela fina familjen som ALLA numera heter Zaunders :)





















Kommentarer
Postat av: Sara

Fina dem var :) Kram

2010-09-17 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0