7 Juni 2011...

Är det klokt att det redan är den 7  juni?? Är det klokt att jag bloggar?? Jag är ju känd för mina lååååånga uppehåll.

Idag är jag hemma från jobb. Har så himla ont i halsen och mitt huvud dunkar hela tiden..Urk!! Jag är sjukskriven 75% och jobbar bara 2 timmar om dagen men det räcker när man inte mår så bra. Det tradiga när man e sjuk är att man heslt inte ska visa sig ute och jag som är i stort behov av att handla...Kylskåpet börjar bli tomt :(...Få se om jag går upp till affären och inhandlar lite basvarar. Varför är det alltid så att man knappt vågar gå utanför dörren för man är rädd för att någon ska se en när man e sjuk??!! Tänk alla ensamstående mammor som e sjuka och som verkligen kanske måste gå ut och handla!!

För övrigt har det inte hänt så mycket här omkring..Jo, mamma och Uffe var ju på besök förra veckan  och under den tiden blev vi ett utedäck rikare på baksidan (tack uffe, kalle och jörgen) men för övrigt händer det inte så mycket.
Magen växer & växer. Tungt och jävligt är det!! Är redan i v.25, det är inte klokt vad tiden går. Känner att vi snart måste ta tag i det nya bebis rummet :). Ebba ska få bestämma allt :)

Usch, är ingen bra författare iadg känner jag. Men jag har varit lite duktig ialla fall och gjort ett litet inlägg :)





Trevlig tisdag på er!!

Kramizzz

v.25








Kommentarer
Postat av: mamma

Fina magen :) puss

2011-06-07 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0