Äntligen!!

Idag fick jag ett mail ifrån chefen för förskolorna att man äntligen skall kunna ha sitt barn 5timmar om dagen 3dagar i veckan istället som vi har det nu som är 3 timmar om dagen i 5 dagar. Det gäller barn till arbetsslösa föräldrar eller till barn vars föräldrar är hemma med föräldrarpenning. Så som det är nu så blir det så stressigt för barnen. Dom får varken äta frukost eller lunch på dagis utan bara komma dit och leka lite innan det är dags att gå hem. Blir ju stressigt för föräldern oxå speciellt om man har ett liten bebbe som ska hassas med!! Näe, jag säger bara gratttis till utveckligen!!

Idag ska jag  för övrigt återgåt ill arbete efter att ha varit sjuk i 2 dagar :(..Det ska bli rätt så skönt fastän det bara gäller 2 timmar. Jga jobbar idag 12.30-14.30 sen ska jag till läkaren 15.30 för att förlänga mitt sjjukintyg. Det börjar göra rejält ont i fogarna nu :(..Förra helgen när jag gick enliten promenad härifrån upp till iaffären så fick jag såååååå himla ont. Jag var tvungen att sätta mig på golvet inne i affären. Hon som äger affären blev lite stirrig och trodde jag skulle föda ha ha ha..

Nu ska jag vila lite!

Hoppas ni får en skön torsdag!!

Kram kram

Säg hej till våran framtida familjemedlem :)



Mitt andra hjärta med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0