Go kväll...

Ja, att jag är vaken 22:46 en vardag det är ett under. Försöker komma på när det hände sist men kan inte komma ihåg!! Måste ha varit den lilla vilostunden jag tog innan :).
Hoppas att ni alla har haft en bra midsommar för det har jag!! Den firades med  familjen och vänner. Mycket trevligt!! Nu är det dock ett år till nästa gång..

Usch är helt off i huvudet. Tydre nog på att jag börjar bli sömning. Få ta och skriva en rad imorgon ist'llet efter det...

Kramar till er!!


Midsommar
















Kommentarer
Postat av: Mormor

Såååå fin mormors lilla prinsessa är!! Saknar dig!! Puss puss!

2011-07-06 @ 19:04:16
Postat av: Sara

Så stor Ebba börjar bli :)

2011-08-01 @ 09:57:56
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0