Idag bär det av!!!!

Äntligen är dagen här då vi ska hem till La Familija :).... Längtar så! Men igår var jag lite orolig att inte alla i familjen kunde följa med. Olle har en sådan otrolig slem/torr hosta så man tror att han ska hosta sönder sig :/..Lilla älsklingen! Inte nog med det, han har halvt som halvt tappat rösten. Hör knappt när han gråter. Men som jag sa till en sjuksköterska att Olle är feberfri och pigg och glad för övrigt så då tyckte hon att det bara var att köra på. Det kommer bli tre späckade dagar med bl.a. Besök på linköping äventyrs bad, vi kommer även att åka till gamla Linköping där dom har bevarart så som det var förr. Helt otroligt mysigt är det där och väldigt mycket att titta på och göra speciellt för barnen! Sen har dom ju oxå en liten choklad butik där man får se hur man gör olika sorters choklad typ center osv. Linköping är ju cloettas hemstad :)... På söndag är vi bokade hos min farmor där vi ska äta en hederlig söndags middag. Åh min lilla farmor ❤! Sen får vi se vad vi ska göra måndag och tisdag. Jag och Kalle ska i alla fall ut och äta en av kvällarna :),.. Näe, nu ska jag packa det sista!
Ha en bra lördag!

Kramilikram

Lite bilder på familjen!

❤Uffe med barnen, mamma med Olle, syster med Olle och gudmor med Olle ❤

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0