Jorcentralen!

Det känns som allt som har med vårdcentraler och sjukhus att göra skulle kunna vara mitt andra hem! Igår var det Olles tur igen att bli undersökt av en läkare. Vi fick en läkartid 19:45 så det var bara att åka in! Orsaken är hans dumma hosta och att han har fullt med slemm som måste komma upp. När slemmet inte riktigt kommer upp så hostar han till han tappar andan! Obehagligt! Olle har hostat så mycket så han har tappar rösten den stackarn! Gör så ont i mitt mamma hjärta! Rätt som det är så kan man se att han gall skriker utan att höra det! Allt var i alla fall bra med han så som öron och hals osv. Läkaren sa att det lät som krupp! Jag hatar krupp, tycker det är läskigt! Så inatt har Olle sovit i vagnen nästan sittandes och öppna fönstren. Hoppas verkligen att det blir bättre idag! För övrigt är Olle jätte glad och mysig ❤! Nu ska jag gå och äta frukost sen ska jag lägga mig att vila en stund :)...Idag blir det besök hos min farmor där vi ska äta middag! Det är såååå skönt att bli uppassad och slippa laga mat osv...
Det räcker att man annars lagar mat och gör alla sysslor 7 dagar i veckan ;)..

Kramilikra


❤OLLE❤


Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

har läst om stackars OLLE,hoppas att han blir bättre i dag.Marianne har gått 15 km i dag,i regn.Krama Olle och Ebba från oss och hälsa dom andra.

2012-03-18 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0