Då var det dags igen.....

Har varit grymt dålig på att uppdatara min blogg.....Fy mig!!!!!
Ska försöka att bli lite bättre på det....om det så bara är för några rader...

Har tagit lite magfoton....nu är det tung så in i vassen.....Vågen visade häromdagen på 102kg...Snacka om att jag blev svimmfärdig.....shit alltså....till min lilla kropp..... Har så jäkla mycket vatten i kroppen, känns som jag snart inte kommer att kunna gå utan bli sängliggande :( Hoppas ju inte på det!!

Men det e inte lånbgt kvar nu...49dagar kvar....Fatta 49dagar....ingeting jhu!!                                                               Börjar bli lite skackis nu he he.... Kan liksom komma när som helst....
LÄNGTAR............LÄ'NGTAR..............LÄNGTAR........LÄNGTAR................
Hon eller han e sååååååååå välkommen.....


Näe nu ska jag göra iordning mig (så gott det går ialla fall )...ska till väla med bubbis och inhandla lite bebbisprylar :) Weiiiii... Ni som känner mig vet ju att jag älskar att shoppa....vänta bara tills jag gått ner allt sen....Då ska jag shoppas för alla månader jag missat!!!!!

Puss och kram till alla ( som förtjänar det )  :-)

V.33

image8


Mina så kallade fötter....Detta är taget för ett tag sen....lite mera vatten i dom nu...Jävla elefant!!!!!

image9






Kommentarer
Postat av: sara

shit vilken mage, måste vara sjukt jobbigt att gå runt med den och speciellt i värmen. hehe, men som sagt nu är det inte långt kvar. puss & kram

2007-08-12 @ 16:58:56
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Sarah

Gumman lilla, du är så fin så, det var jätte härligt att träffa dig häromdan, även om det bara var en kort sekund, men dock bättre än inget :-)
Hittade ni ngt fint på väla?
Det finns ju sååå mkt man kan köpa.
Puss puss Sarah

2007-08-12 @ 19:44:22
URL: http://saraholeia.blogspot.com
Postat av: indiz79

Sara: Sjukt jobbigt e bara förnamnet hi hi, men som sagt det e ju bara 49 dagar kvar :) Puss puss
Sarah: Kuligt att träffa dig oxå....får ta och fixa en heldag :) Hitta massa barngrejor på väla..nice Kramizar i massor :)

2007-08-13 @ 09:43:59
Postat av: moster lena

lilla guman du är så vacker med din fina mage och finare är att du har nåt ännu vackrare där i,skulle vilja vara hos dig nu och passa upp med allt en moster kan göra för sitt älskade syskonbarn.va rädda om er tusen kramar din gamla moster

2007-08-15 @ 20:42:28
Postat av: indiz79

Moster Lena: Tack älskade älsklings moster...men jag känner mig inte så fin :( Men det kommer nog....längtar ialla fall ihjäl mig...Vill att den ska komma nuuuuu!!!! Hi hi...
Saknar er massor...Får ses snart...Kramar i massor

2007-08-16 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0