Prinsessan.....

Ebba älskar verkligen att gunga...Man blir så varm i hjärtat av att höra hon skrattar varge gång...Min lilla Prinsessa...

Idag ska vi åka till babyland och hämta våran vagn som varit inne på lite justering...men, jag vill inte ha hem den utan jag vill ha en annan he he...Så typist mig...Vi får se om vi säljer den och köper en ny vag :)...Det här med vagnar är en värld för sig själv!!!

Nu ska det shoppas kläder till gumman...puss puss













Det var allt för denna gång :)



Kommentarer
Postat av: Mor-mor

Lilla solstråle! Det är tur att vi har dig som lyser upp vår tillvaro när det bara är grått och regnigt ute, i alla fall i Linköping. puss puss

2008-08-11 @ 09:16:44
Postat av: Sara (&Abbe)

jaså du är sugen på ny vagn nu igen? ;)

2008-08-11 @ 20:44:36
URL: http://billquist-selberg.babyblogg.se
Postat av: madde

Vad har jag missat.. har du bytat en gång redan???



Hallå uppdatering... :)



Kramis

2008-08-11 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0