PRINSESSAN....

Gick igenom Ebbas kläder som är lite större i storlek och hittade en kjol som hon fått av morfar med  familj...jättesöt är en aning stor men det gör ju inget...Tänkte hon skulle ha den imorgon på dopet :) får se om jag hittar någon söt bodies till när jag är på väla... Sen provade hon sin urgulliga mössa hon fick av Madde och Jari, men den var rätt så stor hi hi...Får vänta lite med använda den (längtar för den e sååååå fin )...Gud vad det är roligt med kläder till en flicka ;)...

Sen måste jag ju bara visa min lilla tavla jag har gjort helt själv :) ok, svärmor och svärfar hjälpte till lite...fin tycker jag :) Hoppas att Ebba oxå tycker det eftersom det är till hennes rum :)
Sen var jag bara tvungen att ta en nostalgi bild min min lilla my littel ponny...hade den när jag var liten....Mamma har sparat allt sånt :) Mycket kuligt för nu får ju Ebba ta över :)...

Sen var jag oxå bara tvungen att fota hennes nya sparbösa som hon fick av farmor och farfar...Såååå jättefin... 'Jag bara älskar barba pappa :)

Näe, nu får jag snart skrivkramp...2inlägg idag :) Måste va rekord....

Hej svejs...kram


PRINSESSAN OCH KJOLEN :)

image191

PRINSESSAN OCH MÖSSAN :)

image192 

SPARBÖSSAN....

image193

NOSTALGI!!!!

image194

TAVLAN :)

image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0