LYCKA TILL JENNY OCH TOM

Ja, du Jenny....Tänk att det var du som skulle vara först ut...Trodde det skulle vara jag HA HA HA....Men icke....Jag lär väl aldrig bli gift  heller....Jo, när huset är betalt säger Kalle...Får nog ta tag i det själv hi hi hi...

Tack för en otrolig rolig dag/kväll/natt... Ni var jättefina du och Tom.....Som ni strålar :)...Jag önskar er all lycka till iframtiden och med äktenskapet...Inte för att jag tror det behövs :)

Hoppas att vi kan träffas snart igen...MÅNGA KRAMAR FRÅN OSS...PUSS PUSS























Kommentarer
Postat av: mamma

Ja liten blir stor och fort går det! känns som i går när Jenny gick som barn i huset hemma hos oss när ni var små kottar,det känns lite konstigt att se henne som en vacker brud men det är roligt. Vi önskar också brudparet lycka i livet. Kram kram

2008-07-09 @ 18:21:52
Postat av: Jenny

Tack Barbro, vad söt du är!! Tack Linda och Kalle för att ni kom till Gotland!! Det var otroligt roligt att träffa er, vi får se till att palla oss ner till Skåne snart!! Kram på er

2008-07-10 @ 12:08:47
Postat av: Jimmy (norrköping)

Hej, hoppas allt är bra med er. Vill bara tacka så jätte mycket för den fina blomman och omtanken. Hoppas ni har det bra. Hälsningar Jimmy med familj

2008-07-13 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0