Landskrona Mys :)

Igår var vi som sagt i Landskrona och hälsade på Ellie och hennes familj....Gud vilken fin lägenhet ni har...Blir helt avis ;-)....Ljust och fräscht....Love it!!!!
Maten var oxå helt fantastisk...taco paj med gryma dip såser....Älskade advokado dippan (skriver så för vet inte hur den dippan stavas he he he)....
TACK så jättemycket för en trevlig kväll :)
Måste bara skriva om era andra familjemedlemmar oxå...Lilla Åke och katterna...Ha ha ha...Bara så jäkla störtsköna..Vill oxå ha...Madde du får jobba lite med Kalle, mej är du redan färdig med :)..Åke vill jag gifta mig med (sorry kalle)......
Vi måste träffas snart igen....

Prinsessan fick för första gången sitta i hoppgunga...oj oj vad hon tyckte om det...så imorgon kommer farfar hit och sätter upp Prinsessans hoppgunga...Jiiiipppiiii.....

Nu ska jag gå och ringa min darling som jobbar...suck vad det e tråkigt :(...Kom hem nu!!!!

pussar och kramar från oss :)

BILDER FRÅN MYSKVÄLLEN I LANDSKRONA....


image242

image243

image244

image245

image246

image249

image250

image251

image252

image253


Kommentarer
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 22:37:35
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: madde & Ellie

Tack själva!"!! Det var supermysigt!
Hoppas nu Ebba har fått gunga ordentligt! Hon verkade ju gilla det.

Ha det gott!
Kramis

2008-03-29 @ 23:35:47
Postat av: Sara S. Esbjörnsson

Vad i hundan?? Jag fick läsa vad du skrivit två gånger!!! Menar du verkligen att du vill ha hund?? Du som har varit så rädd?? :0) Jag hoppas att det är bra med er alla tre! Kramar/ Sara

2008-04-23 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0