Katastrofdag...

Idag har varit lite av en katastrofdag!! Först så försåv vi oss alla imorse, för vi ställde inga klockor igår kväll...Klantigt!!  Så vi vaknade nästan halv åtta ( men skönt var det)...Sen kommer jag till skolan och har en STOR diskution med en lärare som e lite knas..vi hade totalt olika meningar hon och jag...Åh, höll på att explodera...Vissa människor är bara för mycket...Sen när jag kommer hem så har mina böker från olika personer på blocket kommit, men det vara bara så att en bok var helt fel så hon som hade skickat den hade skickat fel bok...grrrrrrr....Som tur är så skickar hon den rätta imorgon...

Men sen när jag gick och hämta min underbara sessa från dagis blev allt bra igen...Åh, älsklingen min..Lilla skitunge, så envis hon har blivit....Eller snarare trotsig...Det börjar tidigt!!!
Men hon e så mysig så allt jämnar ut sig :)

Imorgon slutar jag skolan tidigt för att sen ha hemstudier, men i nnan det  blir det en tur till tågarp och hem till Linda:)..

Åh en sak till...Vad duktig du är syster yster med ditt körkort :)...Halkan färdig nu och bäst var du...Duktig..Puss puss

Nu ska jag gå och hjälpa mannen att klippa gräset :)

Jag hoppas att NI har haft en bra dag..

Kram kram


Hjärtat















Kommentarer
Postat av: mommo

Världens vackraste unge!!! puss puss

2009-08-26 @ 21:01:16
Postat av: Kusin vitamin

Hej gumman!

Jasså du mamma säger att du börjar bli lite trotsig det sa min mamma oxå när jag var vid tvåårs åldern :-) :-)men det är bra med stark vilja jobba på tjejen du är bäst.

Hoppas vi ses snart var rädd om dig du är värdefull kramar Daniel.

2009-08-27 @ 08:23:20
Postat av: madde & Ellie

så söt och fin hon e.

Vilken fin frusyr.



Hoppas att allt e bra med er



Massor av kramar

2009-08-31 @ 09:45:11
Postat av: Lottan

Vad stor hon har blivit din tjej och söt som socker är hon också!!!



STOR kram till er båda!

2009-09-16 @ 13:37:13
URL: http://liselott.hilltun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0