UPPDATERING.....

Den som väntar på något gått väntar aldrig föränge!!!!!

Det är väl dags att uppdatera lite...Har ju inte varit så duktig på det...Jag vet nu varför jag bloggar så sällen..Det är för att jag känner sån press hela tiden..Press på att blogga och lägga ut bilder...Jag känner att jag inte kan blogga om jag inte lägger ut bilder...Sen när jag väl bloggar och ska lägga ut bilder ¨så har jag flera hundra att välja på och då får jag beslutånget och skiter i att blogga..Livet är allt bra komplicerat ibland he he he..

Jaha, jag har ju börjat skolan igen vilket är jätteroligt...Könt att komma in i rutiner igen :)...Hoppas att jag har lka stor motivation denna terminen som jag hade förra terminen...Denna termin ska vi ut på praktik i 4v..Kul :)..

Annat som är roligt är att Ebba börjar på simmskola imorgon :)...samma simmskola som hon gick på när hon var liten...I ramlösa brunn...Men det är icke billigt...1700KR...Fast det är ju för 17ggr så då är det väl värt det...Att ha barn är inte billigt, eller hur mamma ;)??

Glömde ju att säga det att jag är barnvakt idag/kväll/natt till lilla Noa...Åh, vad det har varit roligt för både mig och Ebba...Vi har lekt och mystit hela kvällen...Vi hade ett litet pizza kalas till middag...Vi blåste upp massa av ballonger som vi hängde i taket sen beställde vi pizza...Imorgon bitti har jag lovat att vi ska bygga en koja ( undra vad jag gett mig in på!!)..


Nu ska jag passa på att göra lite läxa som jag har till på måndag...

Pussar och kramar till alla.....


Semesterbilder från Smögen del 1...






























































Kommentarer
Postat av: mamma

ÅÅÅh vilka fina bilder! Så bra att tultan ska börja simmskolan, det gjorde både du och din lillasyster +pianolektioner+gitarr lektioner +det och + det och plus det nej du det är inte billigt att ha barn ...men det betalar sig i längden...man får ju så fina vuxna ungar och svärsöner.... och vilka barnbarn man får uj,uj,uj det är värt varenda krona!!! puss puss

2009-08-22 @ 22:11:33
Postat av: FARMOR

hej vilka underbara bilder jag längtar tillbaka så skönt vi hade KRAM FARMOR

2009-08-23 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0