Tågarp-mys-snö-halka.,....

Nu är jag knappt hemkommen från mys i Tågarp..Shit, höll på  att inte komma hem...Så mycket snö på vägarna, tänkte först vända om men jag lyckades att ta mig hem...körde i 30km..Till råga på allt var det 2 avkörnoingar på vägen , men som tur hade hjälp kommit så jag behövde inte stanna...

Ja, som sagt har jag varit i Tågap och myst med Linda, Algot och lille Holger..Åh, mysunge...Höll han i min famn flera timmar ;-) Ville INTE Släppa, men till sist var jag tvungen :(...Men nu får vi ses snart igen...Tack för ikväll....

Ebba är fortfarnde sjuk...Feberfri på morgonen på den på efm/ kvällen kommer febern smygande..Så innan hon skulle lägga sig hade hon temp på 39,5...Pluttan...Hoppas att hon blir fisk tills på lördag då vi skall på slagerfest hos kompisarna..Om inte får vi vara hemma och beställa hem lite mat....Men vi får hoppas på det bästa...

Nu ska jag raka vägen upp till Bingen och krama kudden

God Natt där ute i snöstormen...

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Har ni snö därnere??...Hmm...Hade bra i alla fall,hälsa familjen.

2009-03-14 @ 11:30:24
Postat av: Linda

Jimmy: Var...Inte längre :)...kramizar till er alla tre!!

2009-03-14 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0