Äntligen....

Ebba lilla snuttan har varit sjuk i flera dagar haft 40 graders feber i  flera dagar.... Därför har jag haft 0 tid till bloggning....
Det är inte lätt att ta hand om sjuka barn som e ledsna och trötta hela tiden...Jag vill verkligen lova att det har känts att jag lever!!! Vissa dagar har jag velat dra av mig håret  he he..Barna små...Men nu e hon frisk förutom sin förkylning....

Ebbas dagisverksamhet har flyttat ut till badkolonin vid lill Olas i Landskrona...Dagiset ska vara där hela veckan, så man kör in och lämnar och hämta.r..Men mig gör det inget eftersom jag pluggar i Landskrona, värre för dom som jobbar i Helsingborg...
Ebba verkar tycka att det är kul med en ny miljö..Synd bara att det är halv storm och as kallt...Brrrrrr..
Vart tog sommaren vägen??!!

Vi var ju och handla massa till trädgården härromdagen..Trodde som sagt att sommarn var på väg..
Åh, Ebba har fått en röda vinbärsbuske på stam av Mommo och Uffe :)...Tack !!!  Ebba tycker att den är kul, speciell att vattna..Hon vattnar ALLT....Duktig e hon...Så himla skönt att ha en egen trädgård, där ebba kan springa omkring och göra vad hon vill :)
Har plantat växthuset oxå...Tänk sen när det växer massa av gurkor och tomater som ebba själv kan gå in och hämta...Längtar!!!

Näe, nu ska jag plugga till tentan som jag har på  torsdag..

Kram till alla,,,,


Ebbas hus som hon älskar




Vinbärsbuske från mommo :)



Växthuset





Trädgårdsmästarn


















Kommentarer
Postat av: mormor

En sån duktig liten trädgårdsmästare vi har! Hoppas nu att det blir mycket goa bär på busken som goseungen kan smaska på. I Linköping har det varit mulet och blåsigt i dag men det har blivit bättre väder frammåt kvällen, ha det bra allihop puss puss

2009-05-05 @ 20:18:55
Postat av: Daniel

Hej gumman!

Skönt att du mår bättre.

Fin du är i tröjan du fått av oss och kul att se att du gillar elefant kannan :-)!!

Ha det bra var rädd om dig vi hörs och ses.

Puss och kram Kusin vitamin Daniel.

2009-05-05 @ 20:59:22
Postat av: Sara S. Esbjörnsson

Så fint ni har det i er trädgård! Jag blir ju nästan sugen på att flytta till hus bara för att ha en egen liten täppa! Tänker på dig min vän och jag hoppas att det är bra med dig och hela din lilla familj! Vår lilla fining har inte behagat att komma ut till världen än så nu har vi gått 4 dagar över tiden...drygt... Hör av dig om du vill! KramaR/ Sara

2009-05-08 @ 19:19:01
Postat av: Sara S. Esbjörnsson

Så fint ni har det i er trädgård! Jag blir ju nästan sugen på att flytta till hus bara för att ha en egen liten täppa! Tänker på dig min vän och jag hoppas att det är bra med dig och hela din lilla familj! Vår lilla fining har inte behagat att komma ut till världen än så nu har vi gått 4 dagar över tiden...drygt... Hör av dig om du vill! KramaR/ Sara

2009-05-08 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0