En helt underbar dag...

Idag är nog den bäst dagen på mycket länge...Jag har fått umgås med min underbara familj och det bästa av allt är att jag har njutit, inte varit det minsta stressad..
Nu är skolan över , fast jag inte slutar förän den 9 juni så är allt klart.. Betygen är satta så kan vi bara glid a :)...Har fått betyg i 5 ämnen, Toppbetyg :) Så jäkla bra e jag...tralalatrala......

Vi åkt in till karlslundsparken och mös, ebba är ju ett stor fan av den :)..Vi mös där ett bra tag, hade matsäck med oss och allt....
Sen åkte vi hem för att ebba skulle äta lunchs och vila middag..Så skönt så länge hon gör det, för då har man 2 timmar till att fixa här hemma..
Sen när hon vakna var det lite mys i soffan,... åh älskar dom stunderna :)
När vi hade myst färdigt så gjorde vi oss redo för att åka ner till stranden och havet...Ebba har ju aldrig varit där nere sen hon blivit "stor"..
Tror ni att hon gilla det!!!!
Oj, oj oj vill jag bara säga...She love it!!!
Så nu vet jag vart vi kommer att spendera den mesta tiden av vår lediga tid i sommar :)

Näe nu måste jag ladda upp lite bilder innan robinsson finalen börjar..

Kramar i massor :)

Ps, hade ett kärt återsende (2 små barn) på ica maxi idag :).....

Karlslunds mys med familjen...




















Kommentarer
Postat av: mommo

Wow vilka bilder!! jag får en klump i halsen när jag tittar på dom. Vi kom hem idag efter en första natt i husvagnen vi köpt,självklart kollar jag bloggen det första jag gör när jag kommer hem,när sen jag ser att ni satt in nya bilder så blir jag så himla glad. Mommos gullunge, jag saknar din och din mamma o pappa sååååååååå mycket det är skönt att det snart är semester så vi kan träffas och gosa jätte mycket ha det bäst! puss puss

2009-05-31 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0