Jaha, då var det dags igen...

Jaha då var det dags igen..Trodde att jag inte hade uppdaterat sen oktober med det är ju faktis gjort i slutet av december, så illa är det inte ;)
 
Igår så hade jag och Ebba tjejkväll för andra dagen irad, pappa har ju jobbat och tjänat pengar..Jag kan inte nog berätta hur mysigt vi haft det..Denna tiden som är nu är så sjuk rolig....Love it!!! Ebba lagade plättar och jag tittade på..Dom blev jättttte goda...mums :)
Pappa började inte förrän vid tre så vi hann ju mysa lite med han oxå..Vi gick till hästarna för att ge dom lite morötter. Ebba älskar verkligen hästarna och Kalle e helt knäckt över det he he he...Han hatar hästar..Men var faktis duktig och gav hästarna morötter, det trodde jag aldrig! 

Idag blir det familjemiddag hemma hos svärföräldrarna, kalle syster och ebbas kusin kommer oxå så det blir en riktig familjedag...Hurra!! Så skönt att slippa laga mat och få den serverad, det är LYX!!
Sen ikväll kommer Magda hit för då ska det pluggas till psykiatri provet som är på fredag..

Nu ska jag se om jag kommer ihåg hur man laddar upp bilder sen ska jag och ebba hitta på lite hyss mot pappa som har sovmorgon idag hi hi..

Kramizzzzz till ALLA...





















Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad månne det bli av denna goa lilla tös? Djurskötare eller kock som pappa? Plättarna ser jättegoda ut...blir lite avundsjuk på att jag inte har en så duktig hjälpreda i köket!Massor med vårpussar och kramar från oss i ett för dagen soligt Linköping

2010-03-14 @ 10:42:11
Postat av: Sara S. Esbjörnsson

Åååå, så kul att du äntligen skrivit ngt! Så otroligt söt Ebba är! Ska bli kul att följa er ombyggnad av köket här på bloggen! "Tvättstugan" blev ju grymt fräsch! Jag hoppas att det är bra med dig Linda och att det går bra för dig på tentan på fredag - jag ska hålla tummarna! Många kramar/ Sara

2010-03-14 @ 21:36:20
URL: http://s
Postat av: Anonym

Mormor: När du kommer så ska jag laga plättar till dig / Ebba



Sara S: Åh sara du är alltid bara för söt..jag ska göra mitt bästa på fredag..Som jag säger till så många så måste vi verkligen ta och träffas snart!!! Puss och kram!!

2010-03-15 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0