Idag bär det iväg hem..

Nu har vi haft våran lilla minisemester. Det har verkligen varit jättemysigt. Det enda tradiga är regnet. Det har regnat en hel del, men trorts det har vi hafr det bra. Kan ju säga att Ebba ÄLSKAR Liseberg! Men vilken liten unge gör inte det??!!

Just nu sitter jag i hotellobbyn och väntar på att Ebba och Kalle ska vakna. Själv vaknade jag halv sex och var hur pigg som helst :/. Så jäkla tradigt!!
Just nu vill jag bara ha den FANTASTISKA frukostbuffen..Hoppas dom vaknar innom en timme för då är klockan åtta, annars går jag upp och väcker dom :).Inga sovmornar här inte ;)..

Lägtar oxå tills frukostbuffen är avslutat för då beges det iväg till Ullared weiii...Tänk vad sjopping kan göra med en ;)..

Hoppa snu har hat en lika bra helg som jag!!

Karm kram

Hotellet


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej vännen

Ha en mysig dag på Ullared vi hörs och ses hälsa barnen ;-) kramenom Sophie och Daniel

2011-06-20 @ 09:05:21
Postat av: Sara

Mys :D Ja det blir en Ullistripp för mig också men jag väntar tills efter sommaren kram

2011-06-21 @ 20:31:58
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0