Gravid i v 12...

Äntligen har dagen kommen då jag är i v 12 och kan gå ut med att jag e gravid. Det har varit ett par helvetes veckor. Har mått så dåligt och haft problem med lukt, och illla mående. Det gick så långt att jag blev inlagd i 1 vecka för att jag var så uttorkad och hade ingen näring i mig. Men nu känns det lite som jag e på väg på rätt väg :). Ska bli spännande och roligt!!

Imorse hände något konstigt. Jag var så grymt sugen på havregrynsgröt som jag i vanliga fall HATAR!! Var ju tvungen att tilllaga det och fy vad gottttt det var :/...Allt e så skumt när man e gravid.

Ja nu har jag berättat min hemlighet nu skall jag gå och försöka få lite frisk lugt i mig..


Kram till er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Sophie och Daniel

Här kommer ett grattis till;-) känns härligt att bli faster igen och Daniel se framemot att få en kusin till ha det bra var rädd om dig bamsekramar Sophie och Daniel

2011-03-07 @ 13:35:51
Postat av: pia

wiiii...så skoj...blir så glad för er skull....håll oss uppdaterae tack....kram

2011-03-08 @ 07:33:19
Postat av: mamma

Ja,nu får vi verkligen hoppas att det går åt rätt håll! Vi är så lyckliga över en liten till! Puss

2011-03-08 @ 07:48:01
Postat av: Sara

Grattis Gumman :) Jag började äta gröna oliver som jag hatade & nu äter jag det fortfarande hehe konstigt. Hoppas du snart mår bättre hälsa kalle puss och kram

2011-03-08 @ 09:30:14
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Sara Stenbacka

Ååå, grattis Linda! Jag blir jätteglad av att höra den underbara nyheten! Många kramar från mig till dig!

2011-03-08 @ 19:32:38
URL: http://sixtenjustus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0