Vår i luften!

Idag har det varit en bra dag. Först så åkte mamma och jag och storhandla på fm vilket jag tycker jag gör varje vecka och ändå inte har någon mat! Sen så åkte vi och strossa lite på loppis där vi gjorde lite fynd. Jag är ett stor fan av loppisar, tycker det är jätte kul. Man kan hitta så mycket roligt. Sen på efm så skulle Ebba ha kompisen Heidi med sig hem. Vi gick en runda till leket där vi träffade andra barn och mammor :). Har ju verkligen varit ett toppen väder idag :). Senare vid fem så skulle töserna på gympan och då passa jag, mamma, Olle och Kalle på att åka till sörens blommor. Åkte hem nöjd därifrån med lite vår blommor.

Just nu ligger jag i soffan och slappar och väntar på att klockan ska bli åtta sen nio...ni fattar!! Först Sveriges mästare kock sen Greys!

Ha en trevlig kväll på er!

Kramilikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0