3 dagar!

Nu var det tre dagar sen jag skrev. Alldeles förlänge ;)! Jag har jobbat och legat i. Fastän man bara jobbar 75% så hinns inte allt med! Men nu jobbar jag bara idag och imorgon sen är jag ledig till på måndag :).

Mamma och Uffe kommer imorgon kväll. Ebba går här och är såååå glad. Hon sjunger glatt: imorgon kommer mormor, imorgon kommer mormor osv. Ebba vet inte att Uffe kommer så det blir en liten suprise :)!
Sen ska mamma få passa upp mig heeeeeeela veckan ;).

Nu ska jag förbereda mig inför bank besök sen jobb!

Ha en trevlig tisdag!!

Kramilikram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,imorgon kommer vi....läääängtar!!! Men...vem skulle mamma få passa upp på sa du? Puss puss

2013-02-19 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0