Blir så trött!

Nu ska jag försöka få mitt bloggande på rätt spår igen! Det har varit helt omöjligt att blogga det sista halvåret. Bloggen har strulat som bara sjutton och då har det blivit att man tappar suget och skiter i det helt enkelt! Men nu är jag på banan igen och gör ett nytt försök!

Har återgått till att börja arbeta och jag älskar det som bara den! Så skönt att komma igång igen. Lilla olle har ju då alltså börjat på dagis, min lilla plutt! Han älskar det och det tycker hans mamma e ofantligt skönt! Mindre roligt e att han fortfarande e så ofta sjuk :(. Just i skrivande stund ligger han i maginfluensa. Som om hans kropp behöver det då...NOT! Olle har precis haft 1v sjuk med feber och fete astma! Det har gjort att han tappat mycket i vikt eftersom hans lungor är så rossliga och han hostar tills han spyr och nu maginfluensa! Hoppas verkligen att han blir frisk snart så han kan äta upp sig lite.. Åh min lille pöjk! Som tur är har ebba hållit sig frisk, peppar peppar ta i trä! Hon är just nu på badhuset med Kalle :). Imorgon ska hon och jag göra något roligt och känner jag ebba rätt så vill hon shoppa, precis som sin mor! Hon bokstavligen älskaaaaar att gå i butiker och prova kläder. Hon e skitrolig att ha med sig ut och shoppa. Men man kan undra vart det slutar med tanken på att hon bara är 5 år mitt lilla hjärta!

Näe nu kallar tvätten!

Go lördag på er!

Kramilikram


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mina älskade små hjärtan! Nu får baseluskerna försvinna! Puss puss <3

2013-02-02 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0