VÄRLDENS SÖTASTE PRINSESSA......

EBBA VI ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRDEN...PUSS MAMMA OCH PAPPA....


image531

Foto: Jari Karlsson 
www.jkfoto.fotosidan.se


MYSLÖRDAG...

Igår hade vi storfrämmande igen :) Denna gången var det Madde, Jari och lill prinsessan Ellie som var på besök.. Det var jätte trevligt och mysigt..Vi åt mat drack lite vin och bara prata en massa till sent in på små timmarna..(Jag var vaken HELA tiden...kors i taket hi hi hi :)  )
Tack så jättemycket för en trevlig kväll och tack sååååå jättemycket för dom fina presenterna till gumman  :) Prinsessan fick en jättefin bodies och en mösa från butik Mini... (Så typist, nu när jag skulle fota och lägga in bilderna på kläderna så upptäkte jag att min älskade kamera är borta....skumt...får lägga in dom imorgon :)....
Ser ïalla fall fram emot att träffa er igen :)

Ebba och Ellie verkade trivas i varandras sällskap ;-) (se bild nedan)...Så söta underbara barn vi har :)..STOLT!!!!

Näe mina vänner nu är det dags att krama kudden kl: 20.26 hm.....Har varit en lååååång dag med babysim och kalas för Kalle... (ska bara ladda upp lite bilder först).....

Puss och kram till alla...

OJ då...Glömde att berätta att gumma dök i dag för första gången :) Duktig var hon.......



Ellie och Ebba
image155

SPONTAN KÄRLEK......

image157

ÄNNU MERA KÄLEK...

image158

MADDE OCH ELLIE (VILL OXÅ HA EN SÅN!!!)

image159

FINA PAKETET TILL GUMMAN :)

image161

EN UTSLAGEN PRINSESSA ;-)¨...TACK OCH GOD NATT!!!

image162

















GRATTIS PAPPA OCH ÄLSKLING :)

GRATTIS BUBBIS PÅ DIN FÖDELSEDAG... PRINSESSAN OCH JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT... PUSS FRÅN DINA TJEJER...

image153

Tänk till....

Man kan ju alltid fråga om man vill med, det brukar jag  ju alltid jag göra...
Tänk på det nästa gång...

UPPDATERING....

Ja, nu var det ett tag igen sen sist...och jag som lovade att jag skulle bättra mig på bloggandet...Hm..!!
Ska verkligen försöka...

Vad har hänt då???

Vi var ju i Norrköping och Linköping och hälsade på mamma/mormor   pappa/farfar och övrig familj...Det var som sagt jättemysigt.. Synd bara att tiden går så fort :(  Men vi ses ju snart igen...
Ska ju åka tillbaka om ca: 1månad då Bubbis åker vasaloppet (Du är duktig du Bubbis)..

Sen har Min Prinsessa börjat på Babysim :) Hur kul som helst...Hon tyckte vverkligen om det, det enda som var lite tråkigt var att simma på rygg för då var man tvungen att ha örona under vattnet...Åh älsklingen, du var sååååå duktig..
På söndag ska hon dyka för första gången...Gissa vem som ska ha med sig undervattens kamera då??!!!!
 
Sen har hon börjat på kyrkans bartimme oxå..och det verkligen älskade hon..Massa sång och lekar...Gud vad hon älskade det :)  (Inte en massa gud prat osv som många andra tror)....Sen är det så roligt att få umgås med dom andra barnen och mammorna... Kan VARM rekomendera det!!!!!!!

Oj oj..glömde ju att berätta att Gumman har fått sin första spruta...stackaren... Mamma är så blödig av sig så det var pappa Kalle som fick följa med och vara den elaka boven ;-)...Men hon hade inte sagt ett ljud..Du är så duktig älskling...Men dagen efter fick hon hög feber och var jättehänging...Men imorse när jag matade henne så verkade hon helt vanlig igen :) Och febern var som bortblåst..Och jag som fick ringa igår och lämna återbud till fika med Lotta och lilla Kim...Men det är ju alltid bättre att vara på den säkra sidan...

Näe, nu får det vara nog med lite uppdatering...Ska sätta mig och äta lite frukost i lung och ro :)

Kram till alla från oss..

Hej svejs....

BESÖK FRÅN NORRKÖPING OCH LINKÖPING

Gumman och Anneli (Tack för presenterna)

image145

Gammefarfar och Ebba

image146

gammel farmor och prinsessan

image147

Gammel farmor och hennes syster Siv :)

image148

Tack för den fina klänningen Morfar :)

image149

PRINSESSAN PÅ BABY SIM...VÄRLDENS SÖTASTE :)

image150

image151

image152





GRATTIS EBBA PÅ 3MÅNADERS DAGEN :)

Grattis mitt älskade barn på 3 månaders dagen... Tiden går så snabbt, för snabbt ;-)...Mamma och Pappa älskar dig över allt annat...Du gör vår dag....Pussar och kramar/ Mamma o Pappa

Animal Glitters - MySpace Layouts, MySpace Graphics

image144


På semester....

I Fredags tog vi tåget upp till Linköping för att hälsa på mormor, moster, Uffe och hundarna...Sicken DUKTIG tjej vi har...sov och skratta hela vägen upp :) Det var skönt.....Åh gud vad härligt vi har det...En RIKTIG Semester---Alla tar hand om oss och vi behöver inte göra ett skvatt :) Hur nice som helst...

Innan vi tog tåget ifredags hade vi lite fika besök av Lotta och Kim...Han e bara för go ;-)...Tack för besöket det var mycket trevligt....Vi kommer och hälsar på när vi kommer hem :)..

Just nu i skrivande stund är vi i Norrköping hos morfar med familj....Jättemysigt...Här stannar vi tills imorgon kväll, sen bär det av till Linköping och mormor igen där vi stannar tills torsdag då vi tar tåget hem igen.... 

Som sagt har vi det jättebra....igår slappade vi i bubbelpolen med lite vin hos pappa...såååååååååååååååå sköööööönt.... Jag vill oxå ha ett spa....Kalle med...Vem vet, kanske bygger vi om ett rum till det :) Kan ju alltid drömma :)....

Snart ska det bli lite middag och lite gott vin...mums....Men skriver mera senare...Ha det bra alla....

Kramar till er från oss :)

Hej Svejs.....


Ebba på Tåget....
image136

Hos Morfar..

image137

Mys med morfar..

image138


image139

Pappas fru Karina och prinsessan...

image140

Mys i bubbelpolen....Bubbis, jag och Karina

image141


Besöket ifrån Fredags...Jag och lill prinsen :)

image142

Lotta och Prinsessan :)....

image143















MYSFIKA MED LISELOTT, SARA OCH LILLA ALBERT....

Idag äntligen var det dags att träffa Lottan och Sara...och så lilla Albert såklart!! Det var JÄTTEKUL att se er igen...Var ju länge sedan sen sist...Men det får det bli ändring på nu :) 
 
Liselott..TACK SÅ JÄTTEMYCKET för presenten till Ebba...Vi blev jätteglada :) Det var snällt av dig :)

Åh förästen vet ni vad...Efter fikat då Bubbis hämta mig så var jag tvungen att springa in i affären och köpa mjölk...Vad står framför mig om inte nybakta SEMLOR...Var ju tvungen att köpa en och kränga den oxå He He He He
Inte konstigt att man ser ut som en köttbulle......Föresten så ska jag börja bli duktig nästa vecka igen när jag kommer hem från Norrköping :)


N u ska jag gå och packa det sista inför resan...LÄNGTAR....

Kramizar till alla :)

Hej Svejs

LISELOTT OCH ALBERT

image131


SARA OCH ALBERT

image132

P´RESENTEN FRÅN LISELOTT

image133

PRNSESSAN

image134

MIN ÄLSKILNG ;-)

image135













SUSANNE + LINDA = FÖR ALLTID......

Susanne och jag måste vara världens bästa vänner...Det finns ingen som hon...eller mej...he he he
Vi har gjort ALLT tillsammans..Vi är som JIN OCH JANG...Helt oslagbara....
Vi flög till PERTO RICO tillsammans...vi tog båten till England och sopade alla på dansgolvet...vi söp som bäst ihopa (SAKNAR)...Vi till och med föde barn sammtidigt (skiljer bara 4v)....Slå det om ni kan!!!!

SUSANNE...DU E BARA BÄST!!!!!

Puss och Kram / Din Muppa Indiz
                                                                                                                                                                                                                                                

PARTYDAX.....
image120



VI KYLDE NER OSS I GÖTEBORG....
image121



SMILADE IHOP I ENGLAND...
image122

DANSADE IHOP I ENGLAND....
image123


SÖP IHOP I ENGLAND.... :) :)
image124


ÅKTE BÅT I PUERTO RICO
image125


VANDRADE I ÖKNEN....TILLSAMMANS :)
image126

ÄR UTTRÅKADE TILLSAMMANS.....
image127

SÖTA UNDERBARA SUSANNE.....

image128

image129

image130











Moster Elin och pojkvännen Marcus på besök :)

Nu har vi storfrämmande här nere i skåne :) Syster yster e på besök weiiiii :) Hur kuligt som helst...Elin och Marcus kom i torsdag och stannar tills imorgon ( om inte vädret ställer till det :)..

Igår var vi och shoppade på Nova..ME LIKE... Köpte massa kläder till prinsessan...syster köpte en sketa bra digital camera...hur cool som helst....Sen blev det tacos på kvällen...guuuud vad goooott det va!!!! Länge sedan man åt tacos, måste äta det lite oftare...

Ja just det...glömde att tacka mamma för dom fina sakerna...puss puss och tack mamma-mormor... Tack ox´å moster för den JÄTTE FINA Ior nallen :) Jag blev jätteglad / Ebba

Och jag blev superglad över min och bubbis flaska....Har Längtat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska här gosas...puss och kram till alla vfrån oss :)

Hej Svejs


IOR FRÅN MOSTER ELIN

image1

FRÅN MORMOR

image2


image4

image5

DET BÄSTA AV ALLT TILL BUBBIS OCH MIG ...FAVORITEN WEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

image6 

MOSTER OCH PRINSESSAN


image7

PRINSESSAN....ÅH GULLUNGE

image8

PRINSESSAN ÄLSKAR SIN MOBIL...DET BÄSTA HON VET NÄR MAN SNURRAR DEN :)


image9

image10

DEN NYA LEKSAKS RIM BOKEN E OXÅ ROLIG....

image11










RSS 2.0