Katastrofdag...

Idag har varit lite av en katastrofdag!! Först så försåv vi oss alla imorse, för vi ställde inga klockor igår kväll...Klantigt!!  Så vi vaknade nästan halv åtta ( men skönt var det)...Sen kommer jag till skolan och har en STOR diskution med en lärare som e lite knas..vi hade totalt olika meningar hon och jag...Åh, höll på att explodera...Vissa människor är bara för mycket...Sen när jag kommer hem så har mina böker från olika personer på blocket kommit, men det vara bara så att en bok var helt fel så hon som hade skickat den hade skickat fel bok...grrrrrrr....Som tur är så skickar hon den rätta imorgon...

Men sen när jag gick och hämta min underbara sessa från dagis blev allt bra igen...Åh, älsklingen min..Lilla skitunge, så envis hon har blivit....Eller snarare trotsig...Det börjar tidigt!!!
Men hon e så mysig så allt jämnar ut sig :)

Imorgon slutar jag skolan tidigt för att sen ha hemstudier, men i nnan det  blir det en tur till tågarp och hem till Linda:)..

Åh en sak till...Vad duktig du är syster yster med ditt körkort :)...Halkan färdig nu och bäst var du...Duktig..Puss puss

Nu ska jag gå och hjälpa mannen att klippa gräset :)

Jag hoppas att NI har haft en bra dag..

Kram kram


Hjärtat















Typiskt...

Vad tror ni hände igår morse när vi skulle åka till badet!!! Jo, jag tänkte att jag var tvungen att byta blöja på Ebba, när jag tog upp henne var hon aldeles varm..Jag tog tempen och givetvis hade hon feber :(...Detta var precis innan vi skulle sätta oss i bilen och åka till simmskolan...Så himla typiskt....Så det var ju bara till att stanna hemma :(..Men vi får ta igen den tiden någon annan dag i veckan :)...Men det konstiga var att senare på kväll så var febern som bortblåst...Konstigt!! Så idag blir det dagis som vanligt :)

Nu ska jag gå snart  gå och väcka min prinsessa...


Kramiz..



Ebba på simmskolan när hon var mindre :)






Go morgon söndag...

Idag är det söndag och sista dagen på veckan...Helgerna gå så otroligt fort, det hinner inte ens bli fredag så är det söndag...Fast jag börjar tycka att veckodagarna oxå går fort, speciellt sen man börja skolan...
Men ju fortare dagarna går desto fortare kommer julen :)...Som ni alla vet är jag ju en julfanatiker, kan lyssna på julmusik mitt i sommarn he he...

Fast jag vill nog ha lite höst först. Hösten är ju min favoritårstid..

Nu ska jag säötta mig i soffan och mysa med barna till svamp bob...Populärt hos pågen :)
Vill lätt vara barnvakt flera gånger, mys, mys...

Ha en trevlig söndag

Puss puss


Ebba och Noa




UPPDATERING.....

Den som väntar på något gått väntar aldrig föränge!!!!!

Det är väl dags att uppdatera lite...Har ju inte varit så duktig på det...Jag vet nu varför jag bloggar så sällen..Det är för att jag känner sån press hela tiden..Press på att blogga och lägga ut bilder...Jag känner att jag inte kan blogga om jag inte lägger ut bilder...Sen när jag väl bloggar och ska lägga ut bilder ¨så har jag flera hundra att välja på och då får jag beslutånget och skiter i att blogga..Livet är allt bra komplicerat ibland he he he..

Jaha, jag har ju börjat skolan igen vilket är jätteroligt...Könt att komma in i rutiner igen :)...Hoppas att jag har lka stor motivation denna terminen som jag hade förra terminen...Denna termin ska vi ut på praktik i 4v..Kul :)..

Annat som är roligt är att Ebba börjar på simmskola imorgon :)...samma simmskola som hon gick på när hon var liten...I ramlösa brunn...Men det är icke billigt...1700KR...Fast det är ju för 17ggr så då är det väl värt det...Att ha barn är inte billigt, eller hur mamma ;)??

Glömde ju att säga det att jag är barnvakt idag/kväll/natt till lilla Noa...Åh, vad det har varit roligt för både mig och Ebba...Vi har lekt och mystit hela kvällen...Vi hade ett litet pizza kalas till middag...Vi blåste upp massa av ballonger som vi hängde i taket sen beställde vi pizza...Imorgon bitti har jag lovat att vi ska bygga en koja ( undra vad jag gett mig in på!!)..


Nu ska jag passa på att göra lite läxa som jag har till på måndag...

Pussar och kramar till alla.....


Semesterbilder från Smögen del 1...






























































Vi lever...

Det är nog artonde gången jag har skrivit samma överskrivt...Hi hi...Tycker att jag känner igen det..
Igår tog semester slut..Idag började jobbet, så nu är det full färd...

Ska blogga och lägga ut lite bilder på vad vi gjort i sommar..När jag Hinner...Mycket just nu :)

Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och se färdigt filmen MAMMUT, om jag inte somnar idag oxå ;)

Kram till ALLA!!!


RSS 2.0