Landskrona Mys :)

Igår var vi som sagt i Landskrona och hälsade på Ellie och hennes familj....Gud vilken fin lägenhet ni har...Blir helt avis ;-)....Ljust och fräscht....Love it!!!!
Maten var oxå helt fantastisk...taco paj med gryma dip såser....Älskade advokado dippan (skriver så för vet inte hur den dippan stavas he he he)....
TACK så jättemycket för en trevlig kväll :)
Måste bara skriva om era andra familjemedlemmar oxå...Lilla Åke och katterna...Ha ha ha...Bara så jäkla störtsköna..Vill oxå ha...Madde du får jobba lite med Kalle, mej är du redan färdig med :)..Åke vill jag gifta mig med (sorry kalle)......
Vi måste träffas snart igen....

Prinsessan fick för första gången sitta i hoppgunga...oj oj vad hon tyckte om det...så imorgon kommer farfar hit och sätter upp Prinsessans hoppgunga...Jiiiipppiiii.....

Nu ska jag gå och ringa min darling som jobbar...suck vad det e tråkigt :(...Kom hem nu!!!!

pussar och kramar från oss :)

BILDER FRÅN MYSKVÄLLEN I LANDSKRONA....


image242

image243

image244

image245

image246

image249

image250

image251

image252

image253


Bloggande...

Har kommit på mig själv att jag helst inte vill blogga om jag inte har några bilder att läga in...Men nu får det bli ändring på det....Lite bilder kommer jag ju alltid lägga in då och då :=)

Ikväll ska vi hem till Ellie och hennes mamma och pappa i Landskrona...Ser vi jättemycker ifram emot :) ..Nu är det bara 3timmar och 45minuter kvar :) he he....
Igår var gumman och jag i rydebäck och hälsade på kompisen Mathilda och henne familj..trevligt det oxå :)

Usch nu vet jag inte vad jag ska skriva...så jag säger hej då sålänge...Puss puss

FAVORIT I REPRIS :)

ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA :)

image241


Nostalgikväll :)

 Igår kväll skulle Linda och jag ha vår obligatoriska (har blivit det nu :) ) biokväll...Men när vi väl kolla igenom biofilmerna kom vi fram till att det inte fanns ngt vi ville se...Jaha, vad skulle vi då göra!!!
JO- vi bestämde oss för en liten nostalgikväll här hemma hos mig....
Vi skulle nämligen äta massa gott, dricka pepsi max och spela NINTENDO hela kvällen ....Och det bästa av allt är att det verkligen blev så...Vi hade SKITROLIGT!!!!!  Vi ha de så roligt att vi tappade bort tiden, så när jag skulle gå ut i köket och fylla på våra glas fick jag syn på klockan...Höll på att svimma...Klockan var ju inte så mycket för andra men för oss var det rena natten...Den visa nästan 22.30...Jag som i vanliga fall har min bästa sömn då hi hi..

Vi spela Super Mario Bross 1 och 3, och så lite ice climber...ME LIKE!!!!!

Någon som e sugen på en liten turnering??? ;-) He he...

Glad påsk till er alla....

Puss och kram

ps. Tack Linda för en super kväll :)...


Mumms....Tack Bubbis :)

image236


Super Mario Bross...Ibákrunden kan ni se våra blommiga fondvägg :)

image237

Linda alltid lika glad :)

image240


Super Mario Bross 3 :)

image239

GLAD PÅSK...

GLAD PÅSK TILL ER MINA VÄNNER OCH FAMILJ :)

PUSS OCH KRAM FRÅN OSS :)...


image234

En tuff brud i lyxförpakning...

Du är mitt charmtroll :) Puss på dig pussgurka....

image232

image233


SNÖ!!!!!

VAD FAN HÄNDE???!!!!!!

VÅR I GLUMSLÖV :)

Igår kom våren hit till Glumslöv...Så UNDERBARRT!!!!!!! Längtar bara till sommaren, fast våren e bra den oxå...
Var ute mestadels hela dagen igår....Såg min första tusselago...När man ser tusselagon då vet man att det e vår på riktigt :) Jiiipppppiiiiiii....ÄLSKAR TUSSELAGON :)

Tog en riktig lång runda med svärmor och prinsessan....En promenad på 2 timmar, och solen i ansiktet hela tiden...Kan det bli bättre??
Vi gick ålabodsrudan, en otrolig vacker runda..Man har en utsikt över hela sundet, och så havet bara ett par meter från en...mmmmm...kan riktigt känna havsdoften nu när jag skriver ;-)...Tänk om några månader är det så varmt att man kan bada...Längtar!!!!

Efter långrundan satt jag i 40 min på vår altan och läste en bra tididning samtidigt som solen gassade rakt upp i fejat....Jag säger bara NICE....

Uppdaterar med lite bilder så kanske ni kan känna lite av min känsla :)

Puss puss igen :)

Tusselago :)...Nu e det vår!!!

image227

Här ska det badas mycke i sommar :)

image228

image229

Svärmor och en sovande prinsessa i vagnen...

image230

Jag och min älskade Prinsessa :)...Älskar dig gumman...

image231

Surare än surast :)

Igår var det återligen premiär för Gumman...Denna gången var det dags att smaka efterrätt som bestod av aprikos och pärons pure...osockrad då såklart...Ha ha ha säger jag bara...återligen en härlig syn som jag snart kommer att dela mig av :) Men trots att det var en liten surchock så älskade gumman det..Hon ville bara ha mer....



puss puss


image222

image223

image224


image225


DU ÄR BARA FÖR SÖT MIN ÄLSKLING :)





FÖRSTA MATEN :

Åh, idag har vi smakat mat för första gången.....hi hi hi vilken syn...ha ha ha...Men vår prinsessa var duktig, hon smaka och svalde...Men sååå många miner vi fick, jättekuligt :)...Filmade allt oxå..Såklart!!!!
Idag blev det potatis och blomkål, som resten av veckan....Nästa burk är majs....Låter lite godare :)
Så nu har Prinsessan blivit STOR ;-)....
Förrästen blir Ebba 5månader imorgon...Shit vad fort det går :(....

Nu ska jag göra lite välling  till gumman....Sköt om er alla :)

Många kramar från oss.....

image219

image220

image221









SJUKT...

Det är sjukt att man ena sekunden mår bra  och i nästa känner man sig helt döende  till att må bra igen....hm....hängde ni med!!

Igår skulle jag och gumman åka in till stan för att umgås med lille Ellie och hennes mamma...På morgonen mådde jag hur bra som helst (såg ju framemot den trevliga daten)...men bara någon timme innan man ska iväg så känner jag hur jag börja frysa, få huvudvärk och bara må skit...Får ringa återbud och kurera mig i sängen (med prinsessan)...Några timmar senare känner man sig helt frisk igen...Hm....sååååå konstigt....Jag kände mig verkligen sjuk, som om jag skulle få feber och sånt...Det bor nog en demon i min kropp he he he..

Ja, ja nu mår jag iallafall bra...Frisk som en nötkärna :)......

Vad händer idag då.....Bubbis börjar inte förrän klockan 15.00 weiiii, så vi har lite tid för varann...Synd bara att det regnar annars kunde man ju ha tagit en skön långrunda...Får väl åka och shoppa någonstans :) Inte fel det heller!!!!

Nu kallar Ebba på mig....

Kramar till alla...KRAM KRAM

image218

Babysim med pappa :)

Idag har vi varit på babysim....idag var det pappa som var med i bassängen (Bubbis e bäst på det)..Idag gick det toppen, gumman njöt som bara den...Mamma fick vara fotograf :) Tog 50 foton men inte ett enda där hon såg glad ut he he he...Jag är en kass fotograf ;-)

Hoppas att ni har märkt att jhag har bloggat som sjutton idag...Duktig...mm jag vet hi hi

puss och kram igen till alla...
Hej hej

image213

image214

image215

image216

image217









ADOPTERA

Genom att adoptera denna droppe
och placera den på din hemsida/blogg,
så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord.
Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt
av barn som lider i sin ensamhet.

Jag har adopterat min droppe av http://elliesdagbok.blogg.se/

image747


FÖDELSEDAGSPAKET AV PAPPA :)

 Igår fick jag ett par Nike skor av pappa med familj i present...lite i förskott, fyller ju inte förränn i april...Jag blev skitglad för mina nya skor...Älskar dom...Invigde dom idag...SUPERSKÖNA :)
Så nu kan jag äntligen börja träna på riktigt :)

TACK SÅ JÄTTEMYCKET :)

Puss puss


image212


DOP

I lördags var det då dags för dop..Det gick jättebra...Inte ett knyst förutom när hon fick lite vatten på huvudet, då gnydde hon lite...annars var hon superduktig min lilla tös : EBBA    ELSA    ALTHEA....PUSSUNGE :)
Min syster Elin och Kalles syster Sophie var gudmödrar :)...Kram på er....

Der bästa av allt var att träffa familjen....Längtar redan till nästa gång vi ses...Hoppas det blir snart :)

TACK snälla ALLA för dom fina presenterna...Dom var jättefina allihopa :) TACK TACK......

Lägger upp lite bilder från dopet...


Hej svejs...


image208

image209

KALLES FINA PRINSESSTÅRTA HAN GJORDE :)

image210





GRATTIS MIN PRINSESSA PÅ EBBA DAGEN :)

image207Idag har ju hjärtat sin första namnsdag :) Åh, hjärtat mitt....Älskar dig så....




På bättringsväg :)

Nu börjar prinsessan bli helt återställd...sååååå skönt...Kanske är det för att pappa kommer hem idag som hon varit lite extra pigg :)
Bubbis borde vara hemma någonstans mellan 2-4 timmar...weiiiiiiiiiiiiiiii...LÄNGTAR!!!!!!

Idag har jag och gumman bara haft myspys....Vi har lekt och tränat nacken och så har vi vilat, tätt intill varann...Det Är LYX....

Nu ska jag gå och mysa vidare...

Puss från oss



EBBA PRINSESSAN....

image204

image205

image206


LYCKA TILL ÄLSKLING PÅ VASALOPPET....

LYCKA TILL ÄLSKLING PÅ VASALOPPET IMORGON....VI HÅLLER   ALLA VÅRATUMMAR OCH TÅR...SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET...5DAGAR UTAN VARANDRA, USCH!!!!
DU ÄR BARA BÄST!!!!

KRAM FRÅN LILLA MIG OCH DIN PRINSESSA
:)






                                                 Text miscellaneous 2 Glitters

image202

image203

Krya på dig present :)

Min älskade prinsessa är bara såååååå duktig...har aldrig varit med om något liknande...Pencilinen som gumman tar smakar bara förjävligt..helt hemskt...Men vad gör gumman, jo hon sväljer så fint utan att säga ett dugg..Hon klöks och skakar i hela kroppen, men inget ett ljud... Samma sak när hon får alvedon och näsdroppar...När allt är klart så ler hon med hela huvudet...Mitt hjärta....
Så därför har mamma handlat "krya på dig presenter" från polarn och pyret...Såååå sött!!!

Saken är den att jag har blivit sjuk oxå...Feber, förkyld till tusen och halsont :( Så då undrar jag vad jag får i krya på dig present av er mamma och pappa ,-) Tänk på att jag är jättesjuk *ler*...hi hi

Nu ska vi sjuklingar sätta oss i soffan och myspysa :)

Kramimage201


RSS 2.0