Hur ska det här sluta??

Är i v 14 och magen växer & växer..Har liksom typ 26v kvar ha ha ha..Undrar hur det kommer att sluta!!

Ha en bra dag i vårvädret!!!






Våren är här...

För gott kanske!!. Man kan ju alltid hoppas. Man mår automatist så mycket bättre när man får lite solstrålar på sig. Åh, jag hoppas att jag blir helt återställd snart!!! Här är lite bilder från gårdagen då våren lite försiktigt tittade fram :)

Kram på er alla!!


























Gravid i v 12...

Äntligen har dagen kommen då jag är i v 12 och kan gå ut med att jag e gravid. Det har varit ett par helvetes veckor. Har mått så dåligt och haft problem med lukt, och illla mående. Det gick så långt att jag blev inlagd i 1 vecka för att jag var så uttorkad och hade ingen näring i mig. Men nu känns det lite som jag e på väg på rätt väg :). Ska bli spännande och roligt!!

Imorse hände något konstigt. Jag var så grymt sugen på havregrynsgröt som jag i vanliga fall HATAR!! Var ju tvungen att tilllaga det och fy vad gottttt det var :/...Allt e så skumt när man e gravid.

Ja nu har jag berättat min hemlighet nu skall jag gå och försöka få lite frisk lugt i mig..


Kram till er alla!!!


RSS 2.0