Hemma igen....

Nu var man hemkommen efter en vecka hos mamma och pappa...Mycket trevligt, som vanligt :)..Men alltid lika TRÅKIGT att åka hem :(..Men nu e det snart sommar och då kommer ni ju.....LÄNGTAR !!!!!

Tågresan med gumman gick superbra...hon e duktig tösen min...lav ja....

I lördags var  vi på kolmården...kuligt...Såg alla djur du kan tänka dig...men det bästa var ju delfinshowen...Men det tyckte inte gumman för hon somna ha ha ha...Kommer bli en tradition för gumman att åka till kolmården, tar bara 20min att åka dit från Norrköping...Kommer bli roligt att åka dit när gumman e lite större och förstår mer...






























Phu....

Vad jag e trött nu...har typ packat och städat i 2 dagar...Åker ju Till Mamma och Pappa i morgon bitti...blir borta 1 v weiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Nu ska jag snart sova...God natt...

Ses  om några timmar Linköping och Norrköping :)

SKA BLI SKITKUL :;)............

Hjärtat och den nya solmössan :)

Måste bara lägga in några bilder på min underbara prinsessa...Hon fick en ny solhat av far-mor och far-far idag från p.o.p.... Åh, vad söööööt hon var i den...Eller hur :)!!!!!

Sommar kramar till ALLA......


image287

image288

image289

image290

Sommar???

Är sommaren på väg nu, och framför allt är den påväg för att stanna??? Hoppas det, för det e helt underbart... Njuter varge dag med gumman....Vi har det så mysigt...med pappa oxå :) Grillning har det blivit  var  dag...Såååå underbart gott...

Nu ska jag gå upp och titta på vår underbara dotter som ligger och sussar gott...

Puss och kram till alla :)

PRINSESSAN

image282

image283

image284

image285


Rån e gott :)

Nu har Ebba fått smak för rån vilket hon tycker e gott....men jag tror nog hon tycket det e spännande oxå...Hjärtat....
Mamma och Pappa älskar dig gumman...

image286

image280

image281

Fösta gugningen :)

För några dagar sen fick gumman prova på att gunga på riktig gunga för första gången...Det var konstigt i början men sen tyckte hon det var kul snäckan min :)
Oj glömde säga det att det är bra med oss...Det är några som tror att vi gått under jorden he he...Har ju varit ett glapp i  bloggandet...Men nu e jag på G igen :)

Puss och kram till alla från oss :)

image275

image276

image277

image278

Ville bara gunga mer....

image279

RSS 2.0