Vår MAMMA är värdens BÄSTA!!!!!

Vår mamma är den bästa mamman som finns..Hon gör allt för oss barn och säller alltid upp för oss, hur busiga vi än må vara :)

Tack för att du finns och för att du tar hand om oss..

Vi älskar dig mest!!!

Puss och kram från Linda och Elin

Ps, Det kommer ett brev på posten som jag som vanligt postat för sent ;)

Väldens bästa mamma och Ebba






Havet....


















En helt underbar dag...

Idag är nog den bäst dagen på mycket länge...Jag har fått umgås med min underbara familj och det bästa av allt är att jag har njutit, inte varit det minsta stressad..
Nu är skolan över , fast jag inte slutar förän den 9 juni så är allt klart.. Betygen är satta så kan vi bara glid a :)...Har fått betyg i 5 ämnen, Toppbetyg :) Så jäkla bra e jag...tralalatrala......

Vi åkt in till karlslundsparken och mös, ebba är ju ett stor fan av den :)..Vi mös där ett bra tag, hade matsäck med oss och allt....
Sen åkte vi hem för att ebba skulle äta lunchs och vila middag..Så skönt så länge hon gör det, för då har man 2 timmar till att fixa här hemma..
Sen när hon vakna var det lite mys i soffan,... åh älskar dom stunderna :)
När vi hade myst färdigt så gjorde vi oss redo för att åka ner till stranden och havet...Ebba har ju aldrig varit där nere sen hon blivit "stor"..
Tror ni att hon gilla det!!!!
Oj, oj oj vill jag bara säga...She love it!!!
Så nu vet jag vart vi kommer att spendera den mesta tiden av vår lediga tid i sommar :)

Näe nu måste jag ladda upp lite bilder innan robinsson finalen börjar..

Kramar i massor :)

Ps, hade ett kärt återsende (2 små barn) på ica maxi idag :).....

Karlslunds mys med familjen...




















Grattis Simon på födelsedagen :)

HIP HIP HURRA FÖR IDAG FYLLER LILLEBROR SIMON ÅR :)

Många grattiskramar till dig från oss :)

Hip hip hurra, hip hip hurra, hip hip hurra

  

Födelsebarnet SIMON  TILL VÄNSTER :)

MÅNGA KRAMAR


Ursäkta, vad sa du!!


Gladast e jag.....

Äntligen!!!!! Sista tentan idag för denna terminen...Usch, silket slit jag haft de sista veckona..Allt som ska göras och allt som skall lämnas in...Men snart är det över...för ett tag ialla fall :) Weiiiii...Ska nog ta mig en liten stänkare ikväll för att fira :) :)..

Allt är ialla bra med oss här hemma...Både med mig , kalle och Ebba snuttan....Hon e såååå go ungen min....Nu har hon börjat att sätta ihop 2-3 ord så häftigt....Åh, älskar när hon säger: Hej då mamma, glass mamma, titta mamma Så jäkla mysigt...Imorgon och på fredag har vi ju lov från skolan och då ska det bara mysas med gumman :)Längtar!!

Nu ska jag sätta mig och fortsätta att plugga vilket jag gjort den kl:04.30  (det ni)...

Sätter in lite bilder från när ebba och mamma hade tjejmys på badet.

Kramizar till ALLA......

Ps, Sara har inte bebben kommeit ännu...Väntar med spänning :) Kram





Syns det att jag precis ätit glass??





 Klappa valen..

 Pussa valen...



Glass hör ju till när man sla till badet :=)



 

HIP HIP HURRA TILL BROSAN SOM FYLLER ÅR IDAG :)

GRATTIS LUKAS PÅ FÖDELSEDAGEN. HOPPAS ATT DU FÅR EN RITIG BRA FÖDELSEDAG..

HIP HIP  HURRA HIP HIP HURRA HIP HIP HUR

KRAM SYSTER EBBA KALLE




LUKAS SITTER I MITTEN :)

Ny baddräkt...

Ebba har fått en ny baddräkt...sötisen...Idag invigde jag och Ebba den på badhuset...Åh, vilken underbar eftermiddag...Bara Ebba och mamma...Myspys!! Bilder på det kommer imorgon...

Puss och kram


Ny hobby...

Ebba har fått en ny hobby som hon tycker är jätteroligt....
Ebba brukar få kort på posten ganska ofta av mormor, och kortena är ibland jättestora. Saken är den att mormor sätter på massa med klistermärken på korten och Ebba ÄLSKAR att pilla bort dom och sätta dom överallt...Åh, hon kan sitta hur länge som helst och syssla med det..Konstig hobby va ha ha ha

Men det är jäkligt skönt, för om det är något jag måste göra som tar lite längre tid så bara plockar jag fram alla vykortena så får ebba sitta där och göra det hon älskar mest- pilla bort märkerna..
Mormor har kvittrat i mitt lilla öra att Ebba kommer att få post imorgon, då blir hon glad!! Jag oxå för den delen, för det innebär att helgen är räddad :)

Kram till alla..

Ps, Provet gick super :) :) :)

Ebbas nya hobby










Prov...

Idag har jag varit vaken sen innan klockan 05.00 bara för att plugga...Kan säga att det känns som jag har grus i ögonen..Men vad gör man inte för ett bra betyg :)

Jag ger ett slag för alla Plugghästar :)....Kämpa och ge inte upp...Belöningen kommer sen

Kram till alla..En extra kram Till Carina som har namnsdag idag :)




Äntligen....

Ebba lilla snuttan har varit sjuk i flera dagar haft 40 graders feber i  flera dagar.... Därför har jag haft 0 tid till bloggning....
Det är inte lätt att ta hand om sjuka barn som e ledsna och trötta hela tiden...Jag vill verkligen lova att det har känts att jag lever!!! Vissa dagar har jag velat dra av mig håret  he he..Barna små...Men nu e hon frisk förutom sin förkylning....

Ebbas dagisverksamhet har flyttat ut till badkolonin vid lill Olas i Landskrona...Dagiset ska vara där hela veckan, så man kör in och lämnar och hämta.r..Men mig gör det inget eftersom jag pluggar i Landskrona, värre för dom som jobbar i Helsingborg...
Ebba verkar tycka att det är kul med en ny miljö..Synd bara att det är halv storm och as kallt...Brrrrrr..
Vart tog sommaren vägen??!!

Vi var ju och handla massa till trädgården härromdagen..Trodde som sagt att sommarn var på väg..
Åh, Ebba har fått en röda vinbärsbuske på stam av Mommo och Uffe :)...Tack !!!  Ebba tycker att den är kul, speciell att vattna..Hon vattnar ALLT....Duktig e hon...Så himla skönt att ha en egen trädgård, där ebba kan springa omkring och göra vad hon vill :)
Har plantat växthuset oxå...Tänk sen när det växer massa av gurkor och tomater som ebba själv kan gå in och hämta...Längtar!!!

Näe, nu ska jag plugga till tentan som jag har på  torsdag..

Kram till alla,,,,


Ebbas hus som hon älskar




Vinbärsbuske från mommo :)



Växthuset





Trädgårdsmästarn


















RSS 2.0