Mysdag...

Idag efter skolan var jag och honey nere i stan för lite ärende, sen blev det lunch på "farliga" Rhodos...Men ännu har inget av oss dött ;)

Sen blev det eftermiddags mys med gumman min, pappa fick snällt jobba...Åh, vad vi hade det mysigt bara hon och jag...Vad skulle jag göra utan henne!!!

Imorgon blir det först loppis sen blir det lite fix i trädgården som avslutas med lite god mat tillsammans med svärföräldrarna :)....Det är don värda efter all hjälp vi får med gumman :)..Tack såmycket...

Nu börjar jag bli trött så nu ska jag ta och runda av lite..

God natt..Puss och kram


Mys














Lyx...

Det är enorm lyxigt att kunna gå ut till växthuset och plocka tomater när man vill :)


Morgonstund har guld i mun....

Japp då var man här igen....klockan ringde på 0500 som vanligt när man har prov :)...Skönt sen när det är över..Denna terminen har jag verkligen ändrats på skolans rutiner mot hur jag hade det förra terminen...Då plugga jag jämt och innan det var prov var det katastrof...Men nu...nu har jag fått in det..Ställer inte alls lika höga krav på mig, jag tar det som det kommer...Igår kväll var jag tillochmed att tränade kick boxning:)..Fy satan vad jag kommer ha ont i kroppen imorgon, och då ska jag på det igen för då är det stepp...Härlig härlig...Det ska kännas att man lever....

Åh, nu är det inte långt kvar innan man får träffa sin familj...Sen blir det en hel månad med mysligheter :)
Har funderat på vad vi ska köpa till snäckan i 2 års present...Jag vill att hon ska få en säng, men hur roligt är det för en 2 åring!!!  Jag får se vad jag ska hitta på.....

Nästa vecka har jag det lungnare än lugnast...Ska äntligen passa på att träffa lite kopisar...Onsdags lunsch och måndags bio är redan bokade :)...
Så om det är någon där ute som har lite extra tid så bara hör av er så träffas vi :)...Kram på det!!


Ha en trevlig onsdag alla...puss och kram..


Bilder från gårdagens mys i trädgården :)












Tisdag...

Idag vaknade jag hur tidigt som helst,typ vid fem...Är pigg som en lärka...Knäckande!!!! Jag får ju igen det senare idag då jag blir sååååå trött. Idag har jag inte tid med det eftersom det står plugga på dagens schema, har ju tenta imorgon. Igen!!!
Fick tillbaka fredagens tenta igår, det är bara till att grattulera mig själv ;) he he
Fast jag är faktist värd höga betyg med tanke på så mycket tid jag lägger ner..Nog pratat om det..

Ebba prinsessan min har kommit i in i en redig trotsperiod, ibland vill man slita av sig allt hår. Men samtidigt så kan hon vara så gosig och mysig...Det en härlig ålder...Nu blir hon ju snart 2 år (15okt), inte långt kvar..Går fort fort fort.

Näe nu ska jag i lugn och ro sitta och surfa runder på nätet med en kopp the..

Hoppas att ni alla får en härlig underbar dag..

Var rädda om er tänk på stt ni är värdefulla!!!

Kram kram






Söndag!!

HEJ ALLA GLADA HOPPAS ATT ALLT ÄR BRA MED ER.. MED OSS ÄR DET BARA TOPPEN :)

HAR SOM NI SÄKERT MÄRKT ATT JAG INTE HAFT TID MED ATT SITTA VID DATORN OCH BLOGGA,,,MITT LIV HAR VARIT ALLDELES FÖR UPPTAGET ALLT FRÅN SKOLAN TILL MIN LILLA PROJEKT SOM JAG HÅLLER PÅ MED ;). INGET SPECIELLT MEN DOCK SÅ TUFFT..MER ÄN SÅ SÄGER JAG INTE..BERÄTTAR I DECEMBER NÅGON GÅNG OM DET LYCKATS :)

I FREDAGS HADE JAG MIN TENTA I PSYKIATRI, VARIT MYCKET PLUGG TILL DET MEN NU ÄR DEN TENTAN ÖVER...FÅR SE I NÄSTA VECKA VILKET BETYG JAG FÅR..

JA MIN LILLA GULLUNGE VÄXER OCH GROR...ALLT GÅR JU SÅ FORT, MEN DET HAR DET JU GJORT HELA TIDEN!!
HON PRATAR OCH SJUNGER FÖR FULL SÖTISEN MIN...TIDEN NU E SÅÅÅÅÅ ROLIG :)

IGÅR HADE VI LITE GRILL TIME HÄR...TROR ATT DET VAR ÅRETS SISTA GRILLNING, MEN MAN VET JU ALDRIG...MYSIGT HADE VI I ALLA FALL...EBBA BLEV LITE KÄR I HUNDEN ALICE HI HI..HAR EN KÄNSLA AV ATT HON KOMMER ATT TJATA IHJÄL OSS OM EN LITEN HUND OM  NÅGRA ÅR :(...DÅ SÄGER JAG ATT HON FÅR ÅKA HEM TILL MORMOR OCH LEKA MED HENNES HUNDAR, FÖR HÄR KOMMER INGA HUNDAR IN I DETTA HUSET!!!  (NI SKA NOG SE ATT DET BLIR ANNAT)....

NÄE, NU SKA JAG LÄGGA UPP LITE BILDER SEN SKA HÄR LAGAS FLÄSKFILE GRYTA MED BRYSSELKÅL..GALET GOTT!!

PUSS OCH KRAMAR TILL ALLA...EXTRA KRAMAR TILL MIN FAMILJ I NORRKÖPING OCH LINKÖPING..SAKNAR ER SÅÅÅÅÅ OTROLIGT MYCKET..MEN SNART SES VI :)


Mitt allt på jorden..

















Barnbordet...



Bästa sättet att få egen vuxentid ;)



Bästis :)




Kärlek :)


RSS 2.0