Fina människor!

Jag har turen att omges av underbara människor utöver min familj ❤❤❤

Lite bilder på några dom förgyller tillvaron.. Har inte bilder på alla så bli inte ledsna att ni inte e med för ni vet vilka ni är och ni räknas ändå ;)


Sjuk!!

E det klokt!! Nu e min älskade lillkille sjuk igen! 40graders feber och mycket hängig :(... Hur Mycket skit ska han få ta!! Hoppas hoppas att det inte är något och att han snart blir frisk! Så konstigt att det bara kan komma över på ett par timmar! Igår var vi ju hos gudmor Linda Z m familj och då var det hur bra som helst!! Suck!! Ja ja det finns dom som har det värre!!

Trevlig tisdag på er!

Kramilikram

En sjuk Olle


Mys i tågarp!

Idag blev det en tur till tågarp efter simskolan. Här blev vi kvar på lunch och är här fortfarande (trevlig jag e då kanske ni tänker) men även en kvinna behöver en paus inland ;)... Linda och jag har tillochmed hunnit med en låååååång runda, de e lyx det!!!!

Nu ska jag återgå till verkligheten!

Kramilikram

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/271210/images/2012/pic_206966768.jpg" class="image">


Simskola

Idag var det då dags för ebba att börja på simskolan i härslöv.. Det är ju som sagt ute och jag hoppas att hon inte kommer att frysa ihjäl brrrrrrr. Kl 09:50 varje dag i tre veckor ska hon simma! Tur att Kalle börjar sin 6 v långa semester idag weiiiii... Nu vill vi bara ha sommar och sol oxå men det ser väldigt mörkt ut :/..

Hoppas ni alla får en bra måndag!!

Kramilikram


Vandring!

Idag har vi haft en regnig men mysig träff med Kalles släkt. Vi brukar vandra tillsammans 2gånger om året. Idag hade vi inte väderguden med oss...regna nästan konstant!! Vi skulle ha grillat ute vid fortena men det blev hem och grilla hos svärföräldrarna istället :)...

Imorgon är det dags för ebbas simmskola i härslöv-ute!! Brrr!! Hoppas på lite bättre väder :)

Trevlig söndag på er!!

Kramilikram


Vaken!

God morgon! Idag har jag sovmorgon men ligger pigg i sängen medans Kalle och Olle e därnere. Ebba sover som en stock men det är ju inte så konstigt, klockan e ju bara halv sju :/!!

Idag ska vi vandra med Kalles tjocka släkt i Råå. Megamysigt! Efter blir det grill :)...

Näe nu går jag nog upp och går ut och springer :)

Kram kram


Min prins och prinsessa ❤

Är världens Stoltaste mamma till mina två underbara barn!!!

Kramilikram


RSS 2.0