Lördag..

Idag har dagen bara sprungit iväg. Var på väla nästan halva dagen med ebba och min svägerska sen efter det blev det middags bjudning hos svärföräldrarna. Lyxigt värre ;). 

Sophie följde sen med mig hem för att hjälpa mig att stryka inför morgondagens bakluckeloppis som jag och ebba ska sälja på. Hon är snäll hon min svägerska ❤️❤️❤️. 
Hela kvällen har gått till att samla massa "skit" och fylla bilen med. Massa blev det 👍. Ebba har sett fram emot detta massor. Hon ska sköta kassan ;). 

Nu måste hag försöka krama kudden.

God natt! 




Eric Saade




När det är Eric Saade på tv:n så finns det en liten tös här i huset som sitter klistrad :)❤️❤️

Två dagars övernattning av kompis...










Ebbas kompis ellie har sovit hos oss i två dagar. Då blir det massa bilder 😃😜

Pigg!!

Ligger i sängen vaken! Klockan är bara tio i sju 😁. Har legat nu i 20 min och kan inte somna om. Frustrerande till Max!!


Ledig dag!

Idag är det röd dag vilket innebär ledigt för oss. Ebba har kompisen ellie hör som sovit över. Mysigt!!

Ser ut att kunna bli en fin och varm dag. Kanske att nya poolen åker upp? Ungarna har tjatat Varge dag sen jag köpte den! Måste bara fixa en pump. 

Vad ska man annars hitta på idag. Lekplats och stranden är populära aktiviteter. Undrar om Ikea har öppet idag?!!
Måste genast kolla upp det 😜

Ha en bea dag ❤️








För bra!

Idag är en bra dag. Dom senaste dagarna har varit bra. Livet går bra nu. Nästan för bra. Vågar knappt nämna det. Allt går min väg. Väntar 

 ara på att något ska hända. För så här bra kan det väll ändå inte va?!!
Njuter i varje fall till fullo. Suger i mig av all den positiva energi jag har runt mig :). 

Hoppas du får en bra dag ❤️









Älskar MIN familj ❤️❤️❤️

Midsommar


RSS 2.0