Besök i massor...ME LIKE!!!!!

I onsdag var lilla Ebba och jag på besök hos Sara Stenbacka...Hur mysigt som helst...var ju sålänge sedan sen sist...men får bli lite oftare nu :)

Min Prinsessa fick ett otroligt vackert halsband med ett hänge som var en ängel..på ängeln var en rosa sten som är hennes månads sten :)...Jag bara älskar det... TACK SARA....och tack för fikan :)


Det har varit massa besök denna vecka weiiiii....älskar att n u börja komma ut i det sociala livet och att börja träffa folk igen :) Bli en normal människa ;-)..Någon som vill ha besök??? hi hi

Igår var Susanne, min darling här och mös med oss..Puss puss...Du är bäst Susanne..lav ja

Mamma och Ulf: Har lagt ut en bild till er...Hoppas ni gillar den ;)


Pussar och kramar till alla från min prinsessa och mej :)


SARA OCH EBBA

image63


image64


SUSANNE OCH PRINSESSAN

image65


TILL MAMMA OCH UFFE

image66

image67


Morfar med familj på besök :)

Ihelgen har min pappa Ebbas morfar och morbröder varit på besök :) Alltid lika rolig när mamma och pappa kommer på besök :)...Tyvärr åker dom hem idag :(...

Jaha..nu vill min prinsessa att jag ska komma..

Hej svejs sålänge..


Kramizzzzzzzzzzzz


Ebba + morfar

image61


Ebba

image62




Lördags mys :)

Igår var Malin, Fredrik  och lilla Noa på besök...Det var supertrevligt :) Vi åt god mat och drack goa drinkar ( inte jag då) bara provsmakade ;-)... Nice nice...Synd bara att Sverige spelade så jäkla dålig fotboll :(
Var länge sedan jag varnuppe så länge, Malin och dom gick hem vid 01.30, och då var jag fortfarnde uppe (kors i taket ) he he...


Idag ska vi åka till Lomma då Kalles syster man fyller år...så nu får man gå och förbereda sig för man vet aldrig när man kommer iväg...

Kram kram



MALIN OCH PRINSESSAN EBBA :)

image58



PRINSESSAN

image59


PRINSESSAN

image60

.....

....

Fredagsmys i L-A

Ikväll blir dt fredagsmys inne hos Susanne och co i Landskrona..Tacos till middag...Nice!!
Var ju inne hos Sus hela onsdagen...gud vad mysigt vi hade :)..Mycket lek på lekplatsen..tur man har barnasinnet kvar :)..Isabell e bara för söt...Kram stumpis :)

Nu ska här städas lite för Hjärtat e ute en runda med farmor...

Trevlig helg...Kram kram

ISABELL

image55





image57



GRATTIS MIN PRINSESSA :)

Grattis vår älskade Ebba på 1månaders dagen :) Oj Oj vad tiden går fort...
Snart står hon på trappan och tar studenten ;-)...

Kram till alla...

image54

Ebba

EBBA....Mamma och Pappa älskar dig över allt annat...Du är vårt hjärta....

Puss Gullunge!!!!



image53


Grattis Pappa på farsdag :)

Grattis pappa på farsdag :) Hoppas att du har haft en  trevlig dag och fått lite fina presenter ;-)

Nu är det inte långt kvar tills ni kommer ner och hälsar på...ska bli jätte roligt att träffa er igen.....Sakner er!!!

Puss och kram

PAPPA OCH KARINA (PAPPAS FRU) :)

image52


Minnen....

Ja nu har det ju varit Halloween och allt....Det får mig att minnas Halloween för  2år sen..Fy fan vad kul man hade då...Pris för bästa makover och allt :) Sprit i mängder drack man oxå (längtar) hi hi...Bubbis var väldig fin han med ;-)
Men fyyyy vad det tog lång tid att tuppera håret och sen när man skulle få det till rätta..oj oj oj..eller rättare sagt aj aj aj..Men var ganska nöjd med min sminkning :)

Näe...nog åt gamla minnen..Nu ska här göras iordning för Ebba och jag ska till väla och inhandla lite julklappar :)
Vi ska åka helt ensamma eftersom pappa börjat att jobba idag :(...Vi saknar han..

puss och kram från Ebba och mig :)


JAG

image50



MIN BUBBIS

image51


Vi lever och mår bra ;-)

Hej svejs...Ville bara berätta att vi lever och har det bra he he...Har ju inte skrivit på ett tag...har liksom varit i en annan värld...En underbar men krävande sådan...Nu börjar man lite smått komma tillbaka till verkligheten...

Igår blev vår lilla Ebba 3veckor....fy vad tiden går fort....Hon e helt underbar...Vår älskade lilla prinsessa, ljuvlig underbar....

Det var en liten mini uppdatering...Nu ska jag titta till lilla Prinsessan...

TACK ALLA NI SOM SKICKAT, SKRIVIT LYCKOHÄLSNINGAR TILL OSS...VÄRMAR VÅRAN HJÄRTAN :) OCH TACK FÖR ALLA PRESENTER OCH BLOMMOR....
KRAMAR TILL ER ALLA!!!!

image48

Ebba och mormor :)


image49

Ebba + moster + marcus



RSS 2.0