Familjeträff på efm och spelkväll ikväll....

Ikväll är det dags för ännu en spelkväll...Denna gång gästas soffan av Sara...Ska bli skitkul....Ska spöa skiten ur henne he he he...
En bit mat mat och lite gott ska vi försöka hinna med oxå ;-)

Ses i kväll Sara...hoppas nu att du e laddad för  du skall få storstryck he he he

Just för tillfället väntar jag på att prinsessan ska vakna...tänkte gå och hälsa på farmor och farfar..Faster och kusin kommer ju dit...Så kan jag lämna Ebba där och få lite Barnledigt ;-o    Får inte va dum ;-)...Skämt och sido, min prinsessa får gärna vara med mig dygnet om..

Puss och kramar...

image273


GOOD LUCK :)

image274


Sol sol sol

Jaa, idag har vi haft sol för hela slanten....Helt underbart... Gumman och jag tog en tripp in till Landskrona och träffade Madde och Ellie,,,Hade en super eftermiddag...Madde det gör vi om snart...Kanske på måndag???

Sen for vi hem och tränade på att sitta...Det gick faktist jättebra...Tar nog inte så lång tid till innan gumman kan sitta själv längre stunder :)

Nu ska jag bara sätta mig och slappa framför tv:n :) Nice!!!!

Solkramar till alla...

image268

image269

image270

image272

Grattis på födelsedagen Uffe....

Hoppas du får en bra dag...kram familjen Glumslöv

image265

GRATTIS PRINSESSAN PÅ 6 MÅNADERS DAGEN :)

Mamma och Pappa älskar dig av hela våran hjärtan du är vårt allt...Lilla solstråle!!!

Puss puss Gullunge...

image262

image263

image264






Min första rosett :)

Ville bara säga att mitt hår har växt lite så nu kan jag rosett :)..Här min första rosett / Ebba

image258

GRATTIS RÖGLE...

Grattis Rögle till elitserien...Nu blir min Älskling SUPERGLAD...Synd bara att jag själv håller på LHC  från mina hembyar :)..

Undrar vilket lag Ebba väljer??!!!    
Hi hi jag jag har redan valt lag till henne... Tyvärr Bubbis ;-)




image257

SAKNAR ER...

MORMOR OCH MORFAR SNART SES VI :)

image256


Prinsessan blir stor...

Ja,  nu e det bara 2v kvar sen blir Prinsessan 6månader..shit alltså :) ...Stora tösen...Själv blir man 29år idag vilket innebär att om exakt 1år blir jag kärring :(..Hjälp!!! Sorry Bubbis om är över trettio ;-)

Nu ska jag gå och stormysa med prinsessan :)

puss puss

VAR OCH SIMMA IGÅR...GICK SUPER

image254

INVIGDE OXÅ NYA JACKAN OCH MÖSSAN :)

image255


RSS 2.0